Aku Dilema - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Aku Dilema

hanifidrus
Inilah dilema aku...raya dah habis sebulan tapi makan masih kuat dari mula start raya hingga sekarang..huhuhu Kucing tu pun dalam satu minggu raya dah gemuk..aku dah sebulan lebih raya..lagi besar perut..hehehehehe

7 comments:

mizsfatima said...

bila dah start makan tanpa henti selepas raya cam nie la jadinya. nak slow2 mkn tue dah payah. lapar jer. nak mengunyah jer kejenyer

Remy hazza said...

macam bro hanif ngan remy jer tu.... ha3... terasanya aku.....

Miss BaNu said...

hehehe comelnyer kucing dlm gmbr tuh bila dh gemuk hahaha

Irwan Syah@ Wak said...

kena kawal sikit tu bro hanif.....

baby comel said...

tu biasa la abg hanif =) mak kita cakap nak kurus g bercucuk tanam kat tepi rumah. hehe

eza miza said...

hahaha....sama2 membulattt

Nor Salmi said...

Sana-sini ramai yg mengeluh perkara yg sama.. Mana tidaknya, Syawal dah berlalu tapi masih ada yang belum tutup rumah.. hehe