Header Ads

Sunday Wordless

hanifidrus
Ada ker Sunday Wordless...bantai ajer !!!..hahhahaah
Hari minggu ini nak bercerita tentang kesihatan..hahahhahaa

16 comments

Nor Zilla Sensei said...

ade2.. sendiri punyer la buat..hehe. en hanif kena cr basikal sebijik k.. hahaha

Nisa Greennnpanda said...

hehe.. bgus aa sign tue.. ^_^

Michelle Hopell said...

ok boleh jadik jugak lah :D

paripariputih said...

Hanif bole juge... ha ha ha >..<

Aiisyah Colourful said...

haha.. sunday wordelesspun boleh... betul kata2 pada gambar tu ;p

babycomel said...

jom bakar lemak =)

Irwan Syah@ Wak said...

kesihatan wak minggu ni...ok...sihat walafiat....hehehe...

KorN said...

bukan ari ni senin ke

Hanif Idrus said...

Tahu!!!
salah tulis tajuk...ehhehehehe

steffany daph said...

pergi kedai guna basikal. pergi shoping guna keta. hiiii, more safer and better. dpend ngan keadaan la. (:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

waaa benar tu..
100%..
kalau kat KL bawa basikal..
ouch...

~~selamat malam~~

teratai said...

Guna basikal pun bagus utk kesihatan n elakkan pencemaran udara juga spt yg diamalkan di negara China!

amalina husna said...

ahaha..lepas nie kena ada basikal sorang sebijik r..

Remy hazza said...

salah hari ye....... he3
patut semalam takde entry nie....he3.....
simple word but mean a lot !!!!

baby comel said...

abg hanif, saya masih blur2 pasal google+ ni.. tp dh try sign in & dh try buat. but still xphm & xreti sgt lg.. saya dh klik google+ abg hanif tu.
~harap2 ianya betul. jgn publish eh komen ni. sbb xtau cara nk communicate with u. terima kasih,

Syamil Ramli said...

simple post tp gambar tu dh berkata-kata

Minyak Naik, Naik Minyak