CPUV Astro On The Go Dari Nuffnang - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

CPUV Astro On The Go Dari Nuffnang

hanifidrus
Salam Satu Blogger. Aku tengah kusut apa nak cerita nak buat terutama semalam dah terbang RM 200 pasal repair kereta budak yang langgar aku ini. Aku ada cerita dalam entri ini
Mood aku macam dah hilang macam duit aku yang hilang tu...hihihihi

Dan tetiba Nuffnang nak kasi CPUV lak....rezeki!! Syukur Alhamdulilah!!!
Akhirnya dapat juga CPUV dari Nuffnang yang semenjak-menjak ini macam susah ajer nak kasi kat aku. Tak sempat buat surat rayuan tetiba Nuffnang kasi CPUV...hehehehehe.

Kali ini dari Astro, aku rasa kalau kau orang ada Astro pasti dah tahu.

Astro memperkenalkan pula satu lagi perkhidmatan canggih, Astro On The Go iaitu pelanggan boleh mengakses saluran TV Astro pada bila-bila masa saja menerusi alat peranti mudah alih, aplikasi komputer riba serta iPad.

Bayangkan, kalau sedang khusyuk menyaksikan perlawanan akhir bola sepak di ruang tamu di rumah anda dan tiba-tiba menerima panggilan untuk pergi segera ke pejabat, perlawanan itu masih mampu ditonton sepanjang perjalanan ke pejabat ketika dalam kenderaan dengan menggunakan peranti mudah alih anda.

Walau apapun aku ucapkan pada Astro dan Nuffnang kasi CPUV ini kat aku.
Kalau ada lagi kasi kat aku yek..hahahhaha.

14 comments:

Mira Adzlia said...

wah..rezki ni

hainom OKje said...

Nip ... walaupun tak faham sangat.... tapi OKje OKjerrrr..... hu..hu.... CPUV apa ke bendanya .... macamana boleh dapat... sebab traffic tinggi? dok pehe teman!!!

PaPa Blogger said...

thanks bro pasal ticket nuffnang tu.. apa apa pon tahniah...

Jom Kenali Nafsu Kita : 7 turutan nafsu manusia yang perlu dipelajari

miz ruha said...

rezeki hari raya...
tak ada astro kat rumah...

cubit astro sikit... :)

shahdiana said...

tahniah le dapat CPUV baru tu...mana tau rezeki tu lebih dari RM200 kan...dah boleh makan kat luar...heheheh

Syaz Blackrose said...

huhuhu tahniah2..

wantie said...

wah... tahniah. tak pe nuff nak bayar balik gantirugi tu.

♥ Nana BamBam ♥ said...

wahhhh..untung lerr..huhu

Yana Aina said...

tahniah !! hehehh yana ada seru blog hanif ...

 Tiket dari Nuffnang

Remy hazza said...

untungnya..... rahmat disebalik kejadian.....

Azlan Strider said...

perghh...nuffnag cam tau jer ko tengah nak pakai duit..hehe..insyallah rezeki dari nuffnang nie akan lebih dari RM200 yang ko bayar tu..hehehe

Regards,
-Strider-

Hazmin Hamudin said...

Tak pernah lagi nak merasa CPUV ni.. Kedekut betul la Nuffnang ni. Haha

Haryati Faizal said...

tahniah hanif...beshnye!

hazanis said...

rezeki tu.:)