Keputusan Perlawanan Akhir Piala Malaysia 2012 - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Keputusan Perlawanan Akhir Piala Malaysia 2012

 hanifidrus
Satu lagi perlawanan BOLA SEPAK Piala Malaysia 2012 pada hari ni yg akan menentukan siapa juara Piala Malaysia 2012 , perlawanan antara ATM lawan Kelantan. Kelantan pernah menjuarai Piala Malaysia manakala ATM dalam proses penantian 46 tahun mendakap Piala Malaysia.
KEPUTUSAN PERLAWANAN: ATM 2: KELANTAN 3.

Perlawanan yang menarik dimana kedua-dua pasukan menyerang antara satu sama lain. Dimana kalau dilihat ATM banyak melakukan serangan. Dimana akhirnya kedudukan seri 2-2. Hingga membawa ke masa tambahan namun minit ke 95 Kelantan menjaringkan gol. Memang nasib kurang baik kepada ATM. Kelantan 3- ATM 2.

Masuk tambahan masa kedua, ATM main dalam keadaan tertekan hingga banyak kekasaran dilakukan oleh ATM. Dan pemain Kelantan aku kurang pasti asik cedera ajer...hihihi
Masa tambahan kedua banyak penalti diberikan. Dan minit 113 dah nak bergaduh......kikiki.

Permainan tamat pada minit 124!!!!! Aku updated masa kecederaan sebab ni paling menarik...hahaha. Bruno ATM memang tak ada luck wakau banyak peluang.
TAHNIAH KELANTAN!!!!!!!!!!!!!!!
Dapat tanah pemain Kelantan.......tahniah!!!!!

8 comments:

miz ruha said...

tahniah buat pasukan kelantan... ^_^

baby comel said...

akhirnya.. aku akur akan kekalahan ATM.. tahniah rakyat kelantan.. waa, korang dpt byk piala ye tahun ni...

Intan Norhaida said...

sokong ATM..xdela sokong sgt pun...hehheh

wantie said...

wah cepat benor update yer.

tadi kami sefamilly layan....

sensasi2020.com said...

Segala penat lelah mereka berbaloi, pasti ganjaran tiba buat mereka. Tahnia Klate....Semoga thn depan boleh kekalkan kejuaraan treble.

JOHOR MASTERBLOGGER said...

Tahniah kelantan..!

Remy hazza said...

kalah menag adat pertandingan... tapi atm semalam pun byk terlepas peluang......

Che Rosliza Che mat said...

memang nampak atm tertekan...lagi2 bruno tue...bengang asyik sumbat gol tak masuk kikiki...tahniah kelantan menang...nasib baik adik cr jaga gol terbaikkkk kikiki