Header Ads

Lelaki Teruna Tak Laku

hanifidrus
Melalui lelongan teruna antara lelaki dan wanita didapati harga seorang wanit yang  dara lagi mahal dari lelaki...Apa ler punya aktiviti yang dizaman sekarang ini yek.
Ini membawa maksud nilai dara wanita amat penting dalam pada seorang wanita. Kesucian wanita ini jika hendak dinilai dengan wang tiada nilainya. Ianya maruah yang tertinggi dalam seorang wanita.
Tapi kalau nak nilai dengan wang itulah nilainya!!! Aku hairan pada wanita yang sanggup memberi maruahnya pada lelaki sesuka hati. Macam semalam kes buang bayi dalam tali parit akibat suka-suka 5 minit.

Seorang penuntut dari Brazil memperoleh bayaran AS$780,000 (RM2.4 juta) hasil lelongan dara di Internet, manakala seorang teruna cuma dibayar AS$3,000 (RM9,000). Menurut dokumentari berjudul Virgins Wanted dihasilkan seorang karyawan Australia, Catarina Migliorini, 20, dibida 15 peminat dan akhirnya ia dimenangi seorang lelaki warga Jepun - hanya dikenali sebagai Natsu - malam kelmarin.

 Sebahagian besar peminat yang ingin meniduri Catarina datang dari Brazil, selain India, Australia dan Amerika Syarikat (AS). Pemuda yang melelong terunanya dikenali sebagai Alex Stepanov, 21, berasal dari Sydney. Seorang wanita Brazil memenangi bidaan ke atas Stepanov. Media melaporkan, Catarina akan “dihantar” kepada pembelinya menggunakan kapal terbang.

 Dia juga akan ditemubual di sebuah lokasi rahsia bagi menceritakan pengalaman sebelum dan selepas mengorbankan daranya. Karyawan yang menghasilkan Virgins Wanted, Jason Sisely, berkata dia memulakan projek berkenaan pada 2009 dan berdepan dengan tentangan banyak pihak apabila poster mengenainya dinaikkan di Sydney serta Melbourne.

 Katanya, dia terkejut melihat reaksi orang ramai. “Sejak lelongan ditutup Catarina amat teruja. “Dia bercakap dengan keluarganya dan mereka juga gembira dengan apa yang berlaku,” katanya

5 comments

Lelaki Ini said...

Diorg pikir duit aja..tak pikir apa dah..

baby comel said...

Laaa cmtu pun ada??? Siap nk bercerita pgalaman sblm & slps dara dikorbankan??

lepakk.com said...

Dunia akhir zaman doh..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

hmmm macam2 lah skrg ni.. pelik.

panas said...

haha nampaknye aku kena berkorban la..hihi

http://cerciterpanas.blogspot.com