Header Ads

Mangkuk kencing berbentuk mulut wanita

hanifidrus
Sebuah restoran baru Perancis di bandar raya ini berkata, ia akan membuang mangkuk kencing lelaki berbentuk mulut wanita berlipstik dari premis itu ekoran bantahan orang ramai.
Restoran berkenaan, Ananas Bar dan Brasserie juga memohon maaf kerana mencetuskan rasa tidak puas hati di kalangan orang ramai. Menurutnya, mangkuk itu ciptaan artis Belanda, Meike van Schijndel, biasa digunakan di Eropah.
“Kami memohon maaf sekiranya ia menyebabkan rasa tidak puas hati. Kami akan menanggalkannya hari ini,” kata jurucakap restoran mewah itu yang dibuka tiga minggu lalu.
Pengulas makanan akhbar Sydney Morning Herald menyifatkan mangkuk kencing itu sebagai ‘tidak mengejutkan.’ Bagaimanapun, aktivis wanita dan bekas penasihat politik, Anne Summers berkata, rekaan itu menjijikkan.
“Sikap membenci wanita begitu berleluasa dan ini adalah satu contohnya,” kata Anne

10 comments

eza miza said...

erkkkk

ct cheery said...

smpai mcm tu skali ke?

Nor Zilla Sensei said...

bole pegi ke nak membuang kat situ..hahaha.sayang plak ase nak guna

Wana Owen said...

kreativiti tanpa batasan.hahaha

wantie said...

erk... mcm zaman jahiliah la pulak. zaman membenci anak perempuan. so buatlah sesuatu yang menjijikkan utk menunjukkan yg dorang bencikan perempuan.

Hai.. kalau tak de kaum pompuan sapa yg nak jadi ibu? kuno tol pemikiran dorang ni.

KorN said...

haha.. aku kencing sambil tutup ehem2 la kalo gitew... sumpah aku xkan kencing dalam mende ni walo dalam ape keadaan skalipon.. yg bentuk biasa kat mesia ni pon aku xgune, inikan yg bentuk2 pelik2 gini. hahaha

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Hishhhh .....

Bayu Putra Abuna said...

ada-ada aja orang kayak begitu, saking kreatifnya jadi bikin begituan

Remy hazza said...

takut pulak kena gigit nanti.....he3

pha is said...

nk kencing pon dah rasa geli...