Header Ads

Peti sejuk berharga lebih RM124,500

hanifidrus

Adik-adik, kakak-kakak dan makcik-makcik syarikat kami ada menjual ais box istimewa yang berharga RM100,000 ke atas sahaja. Nak tak?
Kalau nak hutang . payment bulan-bulan hanya RM2500 selama 9 tahun..sahaja...jom!!!

Jika anda berminat memiliki peti sejuk untuk menempatkan koleksi magnet anda, ini mungkin bukan untuk anda. Sebuah syarikat mengeluarkan peti sejuk canggih yang lebih mahal daripada dapur biasa. Harganya mencecah sehingga $41,500 (RM124,500).

 Unit Meneghini La Cambusa itu boleh dilengkapi dengan pembancuh kopi, pembuat ais, pantri yang dikawal suhu dan juga televisyen permukaan rata. Kelihatan lebih kepada perabot antik, peti sejuk itu disasarkan untuk golongan berada. Peruncit di Britain, Robey’s mengaku, ia tidak dapat menjual banyak petik sejuk itu dalam seminggu. Selain menyimpan makanan, model tiga pintu La Cambusa, turut mempunyai ruang yang boleh memenuhi keperluan pelanggan

10 comments

baby comel said...

pasni boleh la duk tido kat dlm peti ais tu =)

Cikgu Fikri said...

wah..
ni peti sejuk ker dapur ni?
hahaaha...

pst: suka wajah blaru blog hanif..nampak lebih sejuk bila dipandang.. :)

PotiaCasaDelarossa said...

Perghhh!!! tak terbeli lah sampai mati klu peti ais gini gaya regenya... nak beli rumah pon duit 10% deposit susah nak dpt... bro mohon pinjam sikit... ekekeke

mizsfatima said...

HUwaaa...mahalnye. Sbulan kene byr rm2500 mau tak merasa gajinyer kalau duk byr bend anie jer. Orng berada jer lar yg leh pakai

mizsfatima said...

HUwaaa...mahalnye. Sbulan kene byr rm2500 mau tak merasa gajinyer kalau duk byr bend anie jer. Orng berada jer lar yg leh pakai

TiranaAduka said...

salam bro hanif..

Kalau x keberatan nak alamat surat myurat bro hanif.kalau bro x keberatan.

tiranaaduka@gmail.com

wantie said...

wow... lebih mahal dari harga rumah ai.dasyattttttttttttttttttttt

Raimi Syazwan ♌¹³ said...

Ermm.. ini sudah lebey..
Macam rega kreta la pulak peti sejuk ni...

Remy hazza said...

peti ais cam rege rumah sebijik......
tapi kalau mampu apa salahnya....

Mrs Velentine said...

mak ai mahal giler..tambah sikit dh boleh beli rumah sebuah