Wanita Singapura kelima paling tak setia di dunia - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Wanita Singapura kelima paling tak setia di dunia

Kaji selidik Durex baru-baru ini menyenaraikan wanita Singapura yang kelima paling tidak setia di dunia. Pungutan pendapat daripada 29,000 wanita di 36 negara meletakkan Ghana di tangga pertama dengan 62 peratus apabila wanitanya mengakui menipu teman lelaki dan suami mereka. Wanita Thai berada di kedudukan kedua dengan 59 peratus, wanita Malaysia ketiga (39 peratus) dan Russia keempat (33 peratus). Di tangga kelima adalah wanita Singapura yang tidak begitu setia dengan 19 peratus. Menyenaraikan lelaki Singapura sebagai paling ramai melakukan seks rambang di Asia, kaji selidik jenama kondom itu berkata, mereka mempunyai 16 pasangan secara purata dalam kehidupan mereka

11 comments:

Raimi Syazwan ♌¹³ said...

Wanita Malaysia perlu berusaha lebih gigih untuk mendapat tempat pertama dunia. kah kah kah

dayteenlea said...

oh begituu

Mira Adzlia said...

huhu..dorg ni suke sgt wat kajian cmnih..kdg2 lom ttu kbenarannya...huhu

Syamil Ramli said...

heh..tunggu bala jer laa....ape la dorang ni..malaysia jgn gatal nk tiru pulak

:: Mrs.Eady :: said...

ye ke?

Jue Jaynee said...

camni pun orang selidik juga ye?

Remy hazza said...

Malaysia no 3.... mcm tak percaya.......

Hanif Idrus said...

Tipu ler tu..pompuan Malaysia semua baik2 belaka...

Mrs Velentine said...

malaysia advance ni..huhu..tp sya setia bah

Che Rosliza Che mat said...

ya ke...baru tau..

wantie said...

kalau menipu teman lelaki boleh di maafkan lagi. kalau menipu suami. tak bau syurga.

mintak di elakkan lah.