Header Ads

Cerai isteri kerana anak hodoh

Hanifidrus
Sebelum Dan Selepas
Seorang lelaki di China sanggup menceraikan isterinya hanya kerana dia melahirkan anak hodoh.

Akhbar The Stir melaporkan, Jian Feng turut mengemukakan saman kerana mendakwa dia tertipu dengan kecantikan palsu isterinya selepas wanita itu mengaku melakukan pembedahan plastik sebelum berkahwin untuk kelihatan cantik seperti sekarang.

Feng juga menuduh wanita yang dikahwini atas dasar cinta itu mengadakan hubungan sulit dengan lelaki lain berikutan wajah bayi perempuan tersebut langsung tidak seirasnya atau isterinya. Bagaimanapun, isteri Feng menafikan dakwaan tersebut kerana dia percaya anak mereka mewarisi genetiknya. Feng menang kes itu dan mendapat ganti rugi AS$120,000 (RM370,000).

17 comments

LiNda said...

kesian wife dia..da dpt ank pun kene cerai...nak wat mcm mane kalo dah hodoh, ntah2 laki tu x hensem pun kan..

shahdiana said...

ada jugak macam ni...anak tu Allah yang bagi walau macam mana rupanya pun...yelah dia kafir bukan tau pun...

Syaz Blackrose said...

ngeh..ngeh.. sebenarnya feng tu x dpt terima isteri dia sebenarnya x cantik dan anak yang tak comel.

hainom OKje said...

Sian ek.... ada jugak macam ni...yelah dia ingat mata anak dia mesti bulat macam maknya!!!! hu..hu...

cHeRyNa PiReS said...

Hahaha!!!! Bodoh betul.

*terkesima sampai komen pon sikit je*

Asmar Arafad said...

Jian Feng ini mungkin mementingkan kecantikkan dalam kehidupan..

KorN said...

ape bleh buat... jika isteri di ceraikan, apatah pula nasib anak tu. huhu

Kiko Chris said...

jian feng tu kwin bkn ats dsr cinta n syg arr tu agknya

Remy hazza said...

kasihan nyer.....
lelaki tu pun....kena lah redha... basar sikit anak tu...pi ler buat plastic surgery cam ibunya......(boleh ker?)
macam2 ragam dunia skrg.....

Isabel Diaz said...

Kesiannya, harap-harap Feng tak bahagia lepas nie

Jue Jaynee said...

xpatut sungguh lah.. isss

bintanghati said...

cian tul kat bini dia..
patutnye hargai la susah payah wife dia sblm kawen nk cantik utk dia pas kawen kan.. ni tak..
rsnye klu wife dia trs trg dr sblm kawen ok la kot..

wantie said...

cait!!!! kawin atas dasar cinta pakebenda cam ni. cinta kat diri bini dia ke cinta pada paras rupa jerk.

poadan muka tak pasal pasal kena bayar RM 370K. ha.. janda kaya la bini dia.

steffany daph said...

hrmmm..ni memang sah tak menghargai bini dia.

SURIA AMANDA said...

kasanova ni..alasan dia nak bercerai...

baby comel said...

Laaa, camtu pun ada?? nampak sgt cinta sebab cantik je

Mrs Velentine said...

boleh pula cerai kalau hodoh...