Cerai isteri kerana anak hodoh

Hanifidrus
Sebelum Dan Selepas
Seorang lelaki di China sanggup menceraikan isterinya hanya kerana dia melahirkan anak hodoh.

Akhbar The Stir melaporkan, Jian Feng turut mengemukakan saman kerana mendakwa dia tertipu dengan kecantikan palsu isterinya selepas wanita itu mengaku melakukan pembedahan plastik sebelum berkahwin untuk kelihatan cantik seperti sekarang.

Feng juga menuduh wanita yang dikahwini atas dasar cinta itu mengadakan hubungan sulit dengan lelaki lain berikutan wajah bayi perempuan tersebut langsung tidak seirasnya atau isterinya. Bagaimanapun, isteri Feng menafikan dakwaan tersebut kerana dia percaya anak mereka mewarisi genetiknya. Feng menang kes itu dan mendapat ganti rugi AS$120,000 (RM370,000).

17 comments

kesian wife dia..da dpt ank pun kene cerai...nak wat mcm mane kalo dah hodoh, ntah2 laki tu x hensem pun kan..

ada jugak macam ni...anak tu Allah yang bagi walau macam mana rupanya pun...yelah dia kafir bukan tau pun...

ngeh..ngeh.. sebenarnya feng tu x dpt terima isteri dia sebenarnya x cantik dan anak yang tak comel.

Sian ek.... ada jugak macam ni...yelah dia ingat mata anak dia mesti bulat macam maknya!!!! hu..hu...

Hahaha!!!! Bodoh betul.

*terkesima sampai komen pon sikit je*

Jian Feng ini mungkin mementingkan kecantikkan dalam kehidupan..

ape bleh buat... jika isteri di ceraikan, apatah pula nasib anak tu. huhu

jian feng tu kwin bkn ats dsr cinta n syg arr tu agknya

kasihan nyer.....
lelaki tu pun....kena lah redha... basar sikit anak tu...pi ler buat plastic surgery cam ibunya......(boleh ker?)
macam2 ragam dunia skrg.....

Kesiannya, harap-harap Feng tak bahagia lepas nie

cian tul kat bini dia..
patutnye hargai la susah payah wife dia sblm kawen nk cantik utk dia pas kawen kan.. ni tak..
rsnye klu wife dia trs trg dr sblm kawen ok la kot..

cait!!!! kawin atas dasar cinta pakebenda cam ni. cinta kat diri bini dia ke cinta pada paras rupa jerk.

poadan muka tak pasal pasal kena bayar RM 370K. ha.. janda kaya la bini dia.

hrmmm..ni memang sah tak menghargai bini dia.

kasanova ni..alasan dia nak bercerai...

Laaa, camtu pun ada?? nampak sgt cinta sebab cantik je