Cuti...Holiday. Apa Plan? - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Cuti...Holiday. Apa Plan?

hanifidrus
Salam satu Blogger. Hari ii bermulalah cuti selama 5 hari aku sempena Hari Deepavali ini.
Ramai rakan-rakan aku dah plan nak pergi Thailand, nak pergi Kota Tinggi, nak pergi Trengganu.

Tapi aku pula tak der plan..hehehhee
Anak aku dah tanya apa plan cuti ini...
Aku senyum ajer...
Nak lepak kat pantai , sekarang ni musim hujan ajer. Bahaya nanti!!!
Nak jalan jauh-jauh pula kereta aku buat hal dan poket pula berbunyi duit syiling..hehehehehe.
Nak ajak adik-adik ipar lak, Isnin dia orang kerja lak..Kalau tak boleh kongsi-kongsi  ramai-ramai jalan jauh-jauh sikit....hehehehe.

Apa plan anda cuti ini?

18 comments:

KorN said...

cuti saya, saya dok rumah. memasak sambil tunggu orang meminang.. opsss
*padahal tong gas pon xde kat rumah

ezyra daniel said...

insyaallah 24-26 aribulan nie g holiday kat jakarta...
:)

Syaz Blackrose said...

sy xder plan nak kemana walaupun cuti rabu dan jumaat nanti.. tambah lagi anak teruna sy hantar klas tuisyen membaca dan iqra' lg lah pyh nak kemana.
huhuhu simpan duit utk berjln2 jauh thn dpn

selamat bercuti bro.. happy depavali hahaha

Remy hazza said...

kerja...he3...cuti dah takde......
selamat bercuti bro!!!

Nick Nashram said...

aritu lepak kat port dickson ombak memang kuat..nak pegi jenjalan kat luar negara tak cukup duit..hahaha

Ismi Iman said...

dok umah je la heheh..tgk astro

Haryati Faizal said...

InsyaAllah nak bawak anak2 balik kampung...

fatin amalina husna said...

selalunya klau bajet x ckup, abah husna akan beli brg2 kasi mama msak utk makan besar..hak3..=D

Cik Yaya said...

wahhh lame cuti utk dpvali..
tmpt mmg rmai indian ye..^,^

beshnyerrr..yaya kne kje jgk isnin..ngeeee dok rumh je..

wantie said...

Sedih plak. Plan sempoi punyq. Tetiba tak jadi. Laki bini demam.... Zzzzz kat umah je la

Rapunzeel Cikilolo said...

kerja :)

baby comel said...

saya amik cuti 19-22 hb nanti. huhu, balik kampung Langkawi la apa lagi =)
~selamat bercuti utk abg hanif sekeluarga

shahdiana said...

wah lamanya cuti...sambung cuti ek....akak tak cuti pun...ala cari je aktiviti yang boleh buat denagn anak-anak tanpa keluar duit banyak...ajak diorang joging ke pegi taman ke...asal diorang hepi dah...

Anak Pak Muin said...

ujung bulan baru cuti panjang. plannye nk pegi cameron dengan bos n istri bos serta adik bradik lain :)

miz ruha said...

cuti... duk kat rumah aje...

♥ Nana BamBam ♥ said...

meh ar lepak kat pantai...


bukan pantai ala2 pantai kat langkawi tu...

ala.... pantai Dalam...tau ?

hgahahaha :D

MarliaMarble said...

Cuti-cuti malaysia..! plan nak mandi air terjun..=D

hnahdy said...

rehat sepuas2nya.. melancong xpasti lagi.. tunggu adik habis SPM baru plan