Cuti...Holiday. Apa Plan?

hanifidrus
Salam satu Blogger. Hari ii bermulalah cuti selama 5 hari aku sempena Hari Deepavali ini.
Ramai rakan-rakan aku dah plan nak pergi Thailand, nak pergi Kota Tinggi, nak pergi Trengganu.

Tapi aku pula tak der plan..hehehhee
Anak aku dah tanya apa plan cuti ini...
Aku senyum ajer...
Nak lepak kat pantai , sekarang ni musim hujan ajer. Bahaya nanti!!!
Nak jalan jauh-jauh pula kereta aku buat hal dan poket pula berbunyi duit syiling..hehehehehe.
Nak ajak adik-adik ipar lak, Isnin dia orang kerja lak..Kalau tak boleh kongsi-kongsi  ramai-ramai jalan jauh-jauh sikit....hehehehe.

Apa plan anda cuti ini?

18 comments

cuti saya, saya dok rumah. memasak sambil tunggu orang meminang.. opsss
*padahal tong gas pon xde kat rumah

insyaallah 24-26 aribulan nie g holiday kat jakarta...
:)

sy xder plan nak kemana walaupun cuti rabu dan jumaat nanti.. tambah lagi anak teruna sy hantar klas tuisyen membaca dan iqra' lg lah pyh nak kemana.
huhuhu simpan duit utk berjln2 jauh thn dpn

selamat bercuti bro.. happy depavali hahaha

kerja...he3...cuti dah takde......
selamat bercuti bro!!!

aritu lepak kat port dickson ombak memang kuat..nak pegi jenjalan kat luar negara tak cukup duit..hahaha

InsyaAllah nak bawak anak2 balik kampung...

selalunya klau bajet x ckup, abah husna akan beli brg2 kasi mama msak utk makan besar..hak3..=D

wahhh lame cuti utk dpvali..
tmpt mmg rmai indian ye..^,^

beshnyerrr..yaya kne kje jgk isnin..ngeeee dok rumh je..

Sedih plak. Plan sempoi punyq. Tetiba tak jadi. Laki bini demam.... Zzzzz kat umah je la

saya amik cuti 19-22 hb nanti. huhu, balik kampung Langkawi la apa lagi =)
~selamat bercuti utk abg hanif sekeluarga

wah lamanya cuti...sambung cuti ek....akak tak cuti pun...ala cari je aktiviti yang boleh buat denagn anak-anak tanpa keluar duit banyak...ajak diorang joging ke pegi taman ke...asal diorang hepi dah...

ujung bulan baru cuti panjang. plannye nk pegi cameron dengan bos n istri bos serta adik bradik lain :)

meh ar lepak kat pantai...


bukan pantai ala2 pantai kat langkawi tu...

ala.... pantai Dalam...tau ?

hgahahaha :D

Cuti-cuti malaysia..! plan nak mandi air terjun..=D

rehat sepuas2nya.. melancong xpasti lagi.. tunggu adik habis SPM baru plan