Lukis Tatu Badan Jadi Kebal

hanifidrus
Seorang pelukis tatu “ahli sihir” ditahan selepas beberapa pergaduhan berlaku melibatkan pengikutnya kerana mereka percaya tatu itu dapat menjadikan mereka kebal, kata polis semalam.

Ketua Polis tempatan, Major Jeneral Kanisorn Noinard berkata, Boonyong Luangjumpol ditahan kerana menyimpan senjata api selepas anggota polis menyerbu rumahnya disebabkan beberapa siri pergaduhan yang berlaku di wilayah Kalasin. - Bangkok Post

10 comments

jangan tempat kita ada yg macam ni sudah

tu la..harap tempat kita tak ada macam ni...

lukis tatu sebenarnya nak menampakkan lebih samseng je...lagipun kurafat la percaya macam-macam tu..

wah ada ada saja, tatoo bisa membuat kebal. hahahaha, nice article

kebal la sangat..

sekebal mana pon dia, akhirnya masuk perut bumi jugak..

mengarut jer depa nie.......
kebal dari air sembahyang ada ler.....