Header Ads

Lukis Tatu Badan Jadi Kebal

hanifidrus
Seorang pelukis tatu “ahli sihir” ditahan selepas beberapa pergaduhan berlaku melibatkan pengikutnya kerana mereka percaya tatu itu dapat menjadikan mereka kebal, kata polis semalam.

Ketua Polis tempatan, Major Jeneral Kanisorn Noinard berkata, Boonyong Luangjumpol ditahan kerana menyimpan senjata api selepas anggota polis menyerbu rumahnya disebabkan beberapa siri pergaduhan yang berlaku di wilayah Kalasin. - Bangkok Post

10 comments

Anak Pak Muin said...

karut betol..haha

Ash Give said...

boooo ada tatu

Denaihati said...

jangan tempat kita ada yg macam ni sudah

dya bunga said...

karut semua tu

boni kacak said...

tu la..harap tempat kita tak ada macam ni...

Syarih said...

lukis tatu sebenarnya nak menampakkan lebih samseng je...lagipun kurafat la percaya macam-macam tu..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

herk herk, kureng minat tatu2 ni.

Info Sehat said...

wah ada ada saja, tatoo bisa membuat kebal. hahahaha, nice article

♥ Nana BamBam ♥ said...

kebal la sangat..

sekebal mana pon dia, akhirnya masuk perut bumi jugak..

Remy hazza said...

mengarut jer depa nie.......
kebal dari air sembahyang ada ler.....