Musang Dan Tamil Movie

hanifidrus
Salam Satu Blogger. Hari Sabtu yang lalu  aku memasang kawat kat lubang dinding rumah mak aku..
Ini semua bila malam ajer musang pandan masuk kat dalam rumah lalu kat area yang berlubang ke dalam rumah mak aku ni.

Kalau kat gambar atas tu ada kawasan bukaan berlubang tu, musang tu masuk melalui rumah bumbung rumah sebelah. Memang ler tak kacau tapi sambil lalu kat atas tu sambil bertukar pandangan antara musang tu  dengan  mak aku,  tak sedap hati orang tua tu..hehehhehe.

Bukan takut terpikat takut terjatuh masa mak aku tidur..hahahahhha.
Mak aku siap kata lagi " Kalau dia jatuh Nip, main golek-golek ngan dia,,lagi haru"

Tadi pagi aku beli kawat dan tutup lubang tu sambil aku menonton cerita tamil kat TV3. Memang best cerita tamil tu.. Pasal hero ayam ..hehehhe. Sambil buat kawat kat lubang sambil nonton cerita tamil.
Cerita tamil dah habis kerja aku belum siap lagi...hehehehhehe


hanifidrus
Kanthaswamy



18 comments

musang pandan? musang ni busuk kan?

huhuhu.. your mum so funny.. :) come visit my site http://www.sayeshukepink.com/

best ni ceta..Mv dh tgk dua kali..

Bahaya juga musang ni masuk rumah...dulu masa duduk rumah kayu, si musang ni masuk dlm siling rumah n kencing habis satu rumah berbau kencingnya!

haha... jgn main main. kalau golek golek ngan musang tu. mau dia geget mak kamu tu cik nip oi...

bagus tu. jaga keselamatan mak. Kita le yg nak kena jaga. kalau bukan kita siapa lagi. diakan mak kita. tul tak?

ish.. rindu kat mak la pulak.

wow citer tamil. saya memang suka. sebab citer dia tak le stereotype. real punya. kalau lawan kat dalam lumpur mau berselut dorang tu.

sekarang ni pulak aksi lawan sambil terbang terbang menjadi kegilaan. memang terbaik la..

penat aku nak cari musang dalam gmbr. rupa nya nk tunjuk bukaan lubang jer. aiseyhhh

ayam pun ada hero ye bro !!!!! he3

hahhaaa..
entah2x kan musang tu dah jatuh hati dgn makcik,, ehheee

Hebat jugA awk memasang kawat 2...hehehe

adoi kawat tu apa plak.. musang kan besar cmna nak masuk dalam lubang. cm kecik je lubang tu

haha..lawak betul..haa,tengok jugak cerita tamil tu..Mula2 macam bosan,lama2 best jugak..=D

Nurul tercari jugak mana musang.. hehehe

isyh nakal bebenor musang tu. tepuk kang. heeee

Musang ni taklah bahaya tapi tak tahan baunya yg kuat tu..