Nasi Beriani Power - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Nasi Beriani Power

hanifidrus
Salam Satu Blogger. Sejak kebelakangan ini aku dah mula ketagih buat entri mkan-makan ini..hahahahhaha.
Pertama aku nak salahkan HainomOkje yang asik-asik buat entri makan-makan.
Dan juga beberapa blogger seperti Remy Hazza yang asik makan makanan
yang best-best ajer...itu pun aku sakit hati sebenarnya.

Dengan bangganya aku pun nak buat entri makan dimana semalam aku makan
Nasi Beriani Power di Tesco Melaka.
Aku dah makan banyak Nasi Beriani ini tapi aku masih lagi memberikan
Nasi Beriani Power ini sebagai best Nasi Beriani di Melaka.

Walau pun aku tahu ia berasal dari Batu Pahat, Johor...hehehehehe
Dan sememangnya Nasi Beriani Power ini memang power..yummm.yummm

7 comments:

LiNda said...

wuuu..sedapnye nasi beriani, dah lame tak makn. Si remy hazza tu memang penuh dgn entry makan2..hehe

Remy hazza said...

remy jeles nie......
pagi nie makan bubur nasi chicken and corn jer......hu3

wantie said...

aduhai... kalau kat Penang ni memang senang nak dapat nasi briani. maklumlah jawi peranakkan ramai.. hehehe...

Haryati Faizal said...

lapa terus perut ni....

Leeza dayasari [santai leeza] said...

kelihatan amat enak sekali.
leeza tgh lapar ni.
demam, makan apa pun tak selera lorh.
:::sorry lama tak berkunjung... exam + demam.. thx sbb terus support. :::

Kesuma Angsana said...

krng minat sikit nasi berani ni hehehe

Che Rosliza Che mat said...

Terliur tengok nasi beriani tue...