Analisis Serius Malaysia Seri 1-1 dengan Thailand.

hanifidrus
Salam satu blogger. Perlawanan Piala Suzuki AFF 2012 Malaysia dengan Thailand seri satu sama.
Walau pun pemain Malaysia banyak membuat serangan tapi tuah belum berpihak pada kita namun semangat Harimau Malaya patut disanjung tinggi.

Aku menonton perlawanan ni sampai habis dan dari analisis aku kepala pemain Gajah lagi keras dari kepala Harimau...kikikiki. Mana taknya, bila bergesel kepala ajer sure pemain Malaysia tersungkur.

Kedua pasal kepala juga, aku rasa pemain Thailand ada latar belakang main sepak takraw sebab kebanyakkan pemain Malaysia ke strike kat kepala.

Ketiga jurulatih Thailand berlagak kerana ada pemain Thailand bernama Sompong @sombong. Sebab tu kena duduk kat kerusi penonton....hihihihi.

Itu jokes ajer ler. Jgn marah penyokong Thailand. So Rajagopal pastikan latihan ilmu kung fu kepala besi peringkat 8 dijalankan sebelum lawan Thailand pada 13hb December ni.

Cuma selepas mendapat gol pertama, pemain kita agak sambil lewa. Mungkin disebabkan kepenatan kot. Rajagopal pun agak lambat tukar pemain masa tu. Aku baca kat Kosmo tadi pun tengah hangat kutuk Rajagopal.

Kalau nak dibandingkan dari segi ranking dunia, Thailand jauh 30 mata dari Malaysia. Seri pun dah kira nasib baik tahu tak.....
Lainlah kalau kalah kepada Bangladesh, memang nak kena kutuk Rajagopal...hahahhha
Cayok Rajagopal....Cayok Rajagopal....
Cayok Harimau Malaya!!!



Share:

7 comments