Home » » Hanif Idrus : Ajari Aku Annuar Zain

Hanif Idrus : Ajari Aku Annuar Zain

Posted by Hanif Bin Idrus Blog on Saturday, December 29, 2012



Lagu kegemaran aku sekarang ini nyanyian Annuar Zain...

Ok...walau aku ni muka garang dan jarang tersenyum tapi jiwa bunga-bunga gak..hahahhaha
Tak der lah... aku minat muzik R&B dan ballad sebenarnya...
Dan lagu ini sangat manis didengar beserta melodi dan liriknya.... Video klipnya juga meletup...

Dan sudah tentu rakan-rakan blogger wanita bujang 99%, minat pada Annuar Zain....kikikikiki.
Lagu ini khas untuk anda!!!!
Santai Sabtu ...........

Thanks for reading & sharing Hanif Bin Idrus Blog

Previous
« Prev Post

7 comments:

Aiisyah Roseskalerful said...

lagu ballad memang best :-D

iiima ❥ said...

saya 1% blogger bujang yang tak minat anuar zain hehe

vidalsisah said...

Saya minat lagu jerr

Remy hazza said...

remy suka video clip dia...... cantik...lagu oklah......

Steffany Daph said...

(: suara dia best..

mrpingu said...

kawe pun suke gler hehe

hainom OKje said...

Suka jugak lagu ni...tapi Anuar Zain ni dah kurang hensemnya ek...dah tua kot!!

Popular Posts

IKLAN

Recent Post

Recent Posts Widget

IKLAN

BABAB

Followers