Header Ads

Hanif Idrus : Ajari Aku Annuar Zain



Lagu kegemaran aku sekarang ini nyanyian Annuar Zain...

Ok...walau aku ni muka garang dan jarang tersenyum tapi jiwa bunga-bunga gak..hahahhaha
Tak der lah... aku minat muzik R&B dan ballad sebenarnya...
Dan lagu ini sangat manis didengar beserta melodi dan liriknya.... Video klipnya juga meletup...

Dan sudah tentu rakan-rakan blogger wanita bujang 99%, minat pada Annuar Zain....kikikikiki.
Lagu ini khas untuk anda!!!!
Santai Sabtu ...........

7 comments

Aiisyah Roseskalerful said...

lagu ballad memang best :-D

iiima ❥ said...

saya 1% blogger bujang yang tak minat anuar zain hehe

vidalsisah said...

Saya minat lagu jerr

Remy hazza said...

remy suka video clip dia...... cantik...lagu oklah......

Steffany Daph said...

(: suara dia best..

mrpingu said...

kawe pun suke gler hehe

hainom OKje said...

Suka jugak lagu ni...tapi Anuar Zain ni dah kurang hensemnya ek...dah tua kot!!