Header Ads

Hanif Idrus Bonus Day

Salam Satu blogger. Seperti yang tertera di atas hari ini adalah hari
bonus untuk kilang kami. Yeahhhhhh!!!!
Selama setahun bekerja dan inilah penghargaan pihak majikan kepada
pekerja-pekerja mereka yang penuh berdedikasi dan
bertanggungjawab...hahhahahaha.
Padahal main internet depan boss ada ler......ehehehhehe.

Sudah tentu dengan bonus ini kit amelangsaikan sedikit hutang tertunggak
dan menghabiskan sedikit duit untuk diri ini. Aku rancang nak beli lensa
kamera ajer ler....
Itu pun yang paling murah Canon f1.8 50 mm Prime lens. Dah 10 tahun dah
produk ini, cuma aku nak merasa pakai f1.8 ajer..hehehehhehe.

Aku pun tengah malas nak menaip ..hahahhahahaha.
Hati tengah girang...

Aku tak kira kalau bonus ni 1 bulan...setengah bulan..1 bulan setengah
ianya tetap duit saguhati yang pihak majikan berikan. Kita semua patut
bersyukur atas segala rezeki pemberianNya.
Tapi kalau dapat lebih aku tak tolak...hahahhahahaha

Selamat berhari Sabtu dan hari ini aku kerja !!! Ini yang lemah ini, dah
nak kasi bonus hari ini sajer jer kasi kerja...kikikiki.

6 comments

teratai said...

Bonus akhir thn mmg perlu utk beli kperluan sekolah anak2. Kak pun dpt 1/2 bln gaji kjaan beri. Alhamdulillah :-)

Wana Owen said...

bonus kilang saya kena tunggu CNY tahun depan.huhuhuhu...

Ash Give said...

Dan asb pun dah anounce dividen hehe berganda ganda la haha

Sukma Haron said...

bonus kilang nie bagi tak pernah nak naik-naik 1 bulan jer @ lebih sikit...kilang lain dah naik melambung-lambung...keje lama pun still sama gak bro...so keje kat tmpt lain baru setahun keje bonus dah 1 bulan lebih...alhamdulillah....

etuza said...

biar apapun rezeki jika cara halal kena bersyukur Hanif...apa lagi zakat tak boleh dipandang remeh...

Remy hazza said...

best nyer..... dapat bonus......
boleh ler blanja remy nanti bro....he3