Header Ads

Hannah Montana Dah Seksi

hanifidrus
Salam satu Blogger. Ada sesiapa yang menonton drama Hannah Montana, sekarang ini dah seksi. Biasalah dunia barat!!!

Bekas bintang siri televisyen Hannah Montana, Miley Cyrus (gambar) memakai pakaian seksi semasa dia membuat persembahan di Teater Fonda Hollywood, lapor akhbar The Sun semalam.

Cyrus memakai baju berwarna hitam dengan terdapat belahan di bahagian dada serta seluar ketat berzip panjang. Belahan itu hampir menampakkan payudaranya. Bintang berusia 20 tahun itu turut memakai kasut but mempunyai corak belang harimau kumbang paras lutut.

Dia yang merupakan tunang aktor Liam Hemsworth turut memakai seutas rantai di leher. Cyrus, 20, yang tampil berambut pendek menyanyikan beberapa lagu pada konsert Christmas Creampies yang diadakan pada Sabtu lalu.

Para penonton dilaporkan terkejut dengan pakaian yang dipakai Cyrus. Aktres itu juga membuat tarian seksi bersama deejay Burgore. Cyrus juga menari bersama seorang penari wanita yang mendedahkan payudaranya.

Sebelum ini, Cyrus terkenal sebagai seorang pelakon yang mempunyai imej bersih dan berpakaian sopan semasa dia membintangi siri Hannah Montana.

Sebelum ini, Cyrus dilaporkan mempunyai perjanjian sebelum berkahwin dengan Hemsworth yang merupakan pelakon filem The Hunger Games. Berdasarkan perjanjian itu, penyanyi tersebut dibenarkan untuk menjaga seekor anjingnya .

8 comments

:: Mrs.Eady :: said...

Alaaaaaa x suka nyer dia mcm niiii...

Mira Adzlia said...

eh..eh..btol ke dia ni?lain nya..ala...da xcumil da dier seksi cmni..

Lelaki Ini said...

wow!

Nor Salmi said...

Biasalah artis barat. Macam ni bagi mereka ok je.. Yang susah nak terima tu apabila artis Islam kita yg berpakaian ala2 gini..

wantie said...

lagi buruk ada la kalau pakai cam ni.
bluwekkkkkk

Mummy Akmar said...

A ah. Kita pon tak suka. Sebab dulu Hannah Montana / Miley Cyrus sangat cute, bubbly! Suka jugak dengar lagu2 dia. Sekarang ni macam cultural shock je

Remy hazza said...

dah mula nak liar ler tu......

hainom OKje said...

Kalau dah omputih ...cam tu lah jadiknya...