Holiday At Langkawi

Salam satu blogger. Hari ini aku berangkat ke Langkawi bercuti bersama keluarga.
Dan seperti biasa blog ini tidak akan kesunyian kerana entri tetap ada dengan melakukan aktiviti ciplak berita panas...hihihi. Seperti biasa....
Pada masa keberangkatan aku, entri kontest SEO 2012 menjunam turun...huhuhuhu.
Tiada kesempatan memperkukuhkan strategi memperkukuhkan SEO. Tak per..itulah erti pertandingan kan..
Kembali semula pada hari Selasa.....
Dan rasanya nak beli ole-ole kat san dan buat giveaway untuk tahun hadapan. Langkawi ole-ole dan ole-ole Melaka....hihihihi.
Untuk semua pembaca terbaik blogger Hanif Idrus yang sempoi.......
Doakan perjalanan aku selamat...
Entri ni macam serius ajer.......hemmmmm

12 comments

beli jgn x beli..hehe..

semoga selamat perjalanannya..=)

Salam bro.
Semoga perjalanan selamat sampai ke destinasi. Bagaimana agaknya Langkawi sekarang, kali terakhir 10 tahun dulu. Tahun nie, bercuti bersama keluarga di Sarawak je, Pantai Damai.
Tunggu entri saya yang akan datang mengenai Pantai Damai, Santubong.

wahhhhhh sonoknya! nak p jugak !! huhuhuhu. lama tak datang sini. bila datang jerk orang tak der huhuhuhu

Selamat bercuti dan pulang ke kampung halaman baby.. Nanti g pantai Chenang tau tengok bronok ada ke x kat tepi pantai tu.. Awal pg lepas subuh byk terdampar kt pantai tu..

hehe nak jugak ole-ole...buat segmen sket la :D

semoga slmat pergiiiii dan balik :)

wah... ini boleh mendatangkan jeles tahap melampau yang terlampau ni.

tapi sekarang ni panas. langkawi lagi la kan. jgn lupa pakai topi k.dan minum air banyakkkkk... 10 gelen sehari. hahaha.. lawak je.

happy trip.

Happy holiday To you & Family. Enjoyzzzz

DAIM!! KISSES!!!
borong semua tu.. :)