Home » » Holiday At Langkawi

Holiday At Langkawi

Posted by Hanif Bin Idrus Blog on Friday, December 14, 2012

Salam satu blogger. Hari ini aku berangkat ke Langkawi bercuti bersama keluarga.
Dan seperti biasa blog ini tidak akan kesunyian kerana entri tetap ada dengan melakukan aktiviti ciplak berita panas...hihihi. Seperti biasa....
Pada masa keberangkatan aku, entri kontest SEO 2012 menjunam turun...huhuhuhu.
Tiada kesempatan memperkukuhkan strategi memperkukuhkan SEO. Tak per..itulah erti pertandingan kan..
Kembali semula pada hari Selasa.....
Dan rasanya nak beli ole-ole kat san dan buat giveaway untuk tahun hadapan. Langkawi ole-ole dan ole-ole Melaka....hihihihi.
Untuk semua pembaca terbaik blogger Hanif Idrus yang sempoi.......
Doakan perjalanan aku selamat...
Entri ni macam serius ajer.......hemmmmm

Thanks for reading & sharing Hanif Bin Idrus Blog

Previous
« Prev Post

12 comments:

Unknown said...

beli jgn x beli..hehe..

semoga selamat perjalanannya..=)

Mastura Borhan said...

waaa. nak hadiah :)

Unknown said...

Salam bro.
Semoga perjalanan selamat sampai ke destinasi. Bagaimana agaknya Langkawi sekarang, kali terakhir 10 tahun dulu. Tahun nie, bercuti bersama keluarga di Sarawak je, Pantai Damai.
Tunggu entri saya yang akan datang mengenai Pantai Damai, Santubong.

nursuriani said...

wahhhhhh sonoknya! nak p jugak !! huhuhuhu. lama tak datang sini. bila datang jerk orang tak der huhuhuhu

Cikgu Ma said...

coklat daim sebungkus..hehe

Aimacomel said...

Selamat bercuti dan pulang ke kampung halaman baby.. Nanti g pantai Chenang tau tengok bronok ada ke x kat tepi pantai tu.. Awal pg lepas subuh byk terdampar kt pantai tu..

ma ❥ said...

hehe nak jugak ole-ole...buat segmen sket la :D

semoga slmat pergiiiii dan balik :)

wantie said...

wah... ini boleh mendatangkan jeles tahap melampau yang terlampau ni.

tapi sekarang ni panas. langkawi lagi la kan. jgn lupa pakai topi k.dan minum air banyakkkkk... 10 gelen sehari. hahaha.. lawak je.

happy trip.

Unknown said...

selamat bercuti bro....

Unknown said...

Happy holiday To you & Family. Enjoyzzzz

Unknown said...

DAIM!! KISSES!!!
borong semua tu.. :)

Encik Bell said...

jgn lupa ole2 utk belalang :p

Popular Posts

IKLAN

Recent Post

Recent Posts Widget

IKLAN

BABAB

Followers