Header Ads

Pekan Kuah...Syurga Coklat.

Salam satu blogger. Semalam baru tiba di Langkawi naik feri pukul 3pm. Memang sesak dengan rakyat kat sana...bersesak-sesak..kikikiki.
Biasalah cuti sekolah, Langkawi menjadi pusat pelancongan utama. Aku pula, pertama kali kesini memang jakun giler...hahaga.
Sampai kat Langkawi, ada bas angkat ke hotel. Mlm tu lepas Isyak, kami sewa van dan pergi ke Pekan Kuah. Bini aku kata, syurga coklat.
Memang pun!!!!  Penuh dengan coklat dan lagi murah berbanding tempat lain. Aoalagi...bini aku menggunakan kuasa membelinya memborong coklat sesuka hati...hihihihi.
Aku pun ikut sama membeli untuk rakan-rakan sepejabat. Beratuih juga habis!!!!
Baby comel kata kena pergi ke Pantai Chenang kalau nak tengok bronok....Aku ada baca kat entri beliau dulu....
Rehat dulu..tadi jalan-jalan ke banyak tempat. Sok aku cerita...

9 comments

teratai said...

Betul tu...suka beli coklat Daim...sedap!

Nor Salmi said...

Wah, dah ada di Langkawi ye.. Seronoknya.
Dah lama tak ke sana..

Anak Pak Muin said...

best btol dpt bercuti bersame family..happy holiday..haha

wantie said...

memang best dapat borong coklat. memang tersangatlah murahhhhhhhhhhhhh

Remy hazza said...

langkawi pi time cuti sekolah ...memang padat....pastu rege boelh tahan...... remy selalu pi time biasa...aman... nak shopping pun senang...he3.... sebab takde anak boleh ler ckp camtu.....he3

Mira Adzlia said...

mmg la syiok klu g langkawi sbb bule borong cekelat byk2..huhu

vidalsisah said...

Mmm bestnya dpt borong coklat, lebih2 lg kalu coklat tu xder kat tempat kita kan.

hainom OKje said...

bronok? Apa ke bendanya tu Nep?

Che Rosliza Che Mat said...

mesti seronok dah sampai sana...