Header Ads

Pelik: Parking Kereta Di Kawasan Troli Pasaraya

2012 Tahunku Yang Kacak
Gara-gara terlalu terdesak untuk membeli-belah, seorang pemandu tergamak meninggalkan keretanya di kawasan meletak troli pasar raya Asda.

Pemandu terbabit cuma dikenali sebagai Jim bersusah-payah memasukkan kereta Peugot 107 miliknya ke kawasan sempit itu selepas mendapati tiada lagi kawasan meletak kenderaan yang kosong.

Tindakan Jim itu menarik perhatian orang ramai. Walaupun sepatutnya didenda �75 (RM371), kakitangan Asda di Nuneaton, Warwickshire, memaafkan Jim selepas mendapati kesalahan itu sangat lucu. Jim berkata, dia ke pasar raya itu hanya untuk membeli minuman keras.

“Kenderaan terlalu banyak dan saya terfikir meletakkan kereta saya di tempat troli kerana ia memang kosong,” katanya. Jim mengakui dia mengalami kesukaran untuk keluar dari keretanya. “Ketika mahu pulang, ramai orang, termasuk pengurus pasar raya, mengerumuni kereta saya,” katanya

11 comments

wantie said...

aduhai.. kesalahan yang amat lucu. tak dapat bayangkan..

bagi saya le ni namanya pentingkan diri sendiri.

CikMunBlogger said...

haha , boleh tahan cerdik and berani jugak Jim nie . :D

fatin amalina husna said...

ahaha..desperate sgt dah tu..=P

dya bunga said...

asal blh je parking kt situ

Lady said...

pun ada macam tu. ish3

Lady said...

pun ada macam tu. ish3

ayut said...

mmg dia the best..terbek la...byk2x tmpt situ jgk nk pegi yer..adehhh.memang nekad sbb takde parking kan..hahaha

Cikgu Ma said...

saman bang!!hehe

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Hehehe.... macam Mr Bean jer...

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Hehehe.... macam Mr Bean jer...

hainom OKje said...

Nak senang ... mana mana tempat pun dia belasah!