Salam Hanif Idrus 2013 - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Salam Hanif Idrus 2013

Salam satu Blogger. Tahun 2013 akan menjelmakan dirinya tidak lama lagi meninggalkan 2012 yang penuh memori dan pengajaran kepada kita.

Semoga 2013 ini akan membuat kita lebih matang seiring dengan usia kita. Semoga 2013 ini kita akan menjadi insan yag lebih baik.

Dan pelbagai lagi azam yang akan kita akan tanam untuk setahun perjalanan 2013 ini.
Dan untuk rakan-rakan blogger sudah tentu 2012 mempunyai kenangan yang tersendiri dan harapnya semua manis belaka. 
Dan seperti kata Spudin, 2012 ini adalah tahun kacak bagi beliau....hehehehehe.

Untuk aku tahun 2012 aku bersyukur kerana tiada apa-apa dugaan yang besar Allah berikan padaku. Syukur alhamdulilah....

Segala kurniaNya adalah kehendakNya dan kita sebagai hambanya sentiasa berdoa yang terbaik untuk diri kita dan keluarga kita.

Azam 2012 yang gagal ialah DIET.....hehehehhee. Aktiviti menguruskan gagal kerana hati tidak cukup kuat untuk menahan nafsu makan.....
Lagi nak diet lagi berat badan bertambah dengan sihat walafiatnya.....hemmmmmmm.

Sekali lagi aku mengucapkan Selamat Tahun Baru 2013 pada semua rakan-rakan blogger yang aku sayangi.. Semoga 2013 ini rakan-rakan blogger akan mencapai lebih kejayaan dan kekayaan...hehehehhehe.
Mungkin 2013 adalah tahun rezeki untuk rakan-rakan blogger.

Dan jangan ikuti stail barat menyambut tahun baru dengan enjoy di parti-parti liar yang akhirnya akan merosakkan diri kita.

Dan Hanif Idrus Blog meminta maaf jika tersalah kata atau laku yang menyinggung perasaan rakan-rakan blogger selama ini saya berkarya. Dan maaf pada bulan Disember ini kekerapan blogwalking amatlah kurang disebabkan cuti yang terlalu banyak dan kerja yang bertimbun.
2013 ini saya akan menjadi blogwalking tegar...hahhahahaha





 

14 comments:

baby comel said...

Salam Tahun baru utk abg hanif jgk.. Moga apa yg dicita2kan tu akan tercapai dgn jayanya. Moga semuanya dipermudahkan segala urusaan =)

miz ruha said...

selamat tahun baru bro hanif... ^_^

Remy hazza said...

penghujung 2012 memberi rahmat terbesar buat remy......
syukur Alhamdulillah.......

Steffany Daph said...

Selamat tahun baru utk blogger hanif (:
jgn lupa panjatkan kesyukuran dan berdoa kepadaNya (:

kalo steff ada salah dan silap, mohon maaf juga dari pihak blogger hanif.

moga ters maju jaya pada tahun seterusnya.

itu Akhil said...

selamat tahun baru bro..
nice background baru ni hehehe!

Remy hazza said...

remy pun nak mintak maaf kat bro kalau ada tersalah komen atau mengguris hari bro ..maklumlah...remy kan pengomen tegar kat sini....he3

Hanif Idrus said...

Thanks alll

hnahdy said...

selamat tahun baru :)

TiranaAduka said...

salam bro
Moga sukses selalu.

BlueiceButterfly said...

salam tahun baru moga azam tue bakal tercapai nanti..:)

dya bunga said...

diet?samalah ngn dya..ckp je nak diet tapi makan byk juga.ahahaha

wantie said...

selamat tahun baru utk semua warga blogger. semoga kedatangan tahun 2013 kita lebih baik dari sebelumnya.

razif said...

Assalamualaikum bro ... Salam 2013

hainom OKje said...

Selamat tahun baru Nep.... He..he... yg bab makan tu memang payah nak tinggal... sekarang cuba tak makan nasi malam...nasi ajelah...lauk sebat jugak sikit-sikit...he..he..