Salam Hanif Idrus 2013

Salam satu Blogger. Tahun 2013 akan menjelmakan dirinya tidak lama lagi meninggalkan 2012 yang penuh memori dan pengajaran kepada kita.

Semoga 2013 ini akan membuat kita lebih matang seiring dengan usia kita. Semoga 2013 ini kita akan menjadi insan yag lebih baik.

Dan pelbagai lagi azam yang akan kita akan tanam untuk setahun perjalanan 2013 ini.
Dan untuk rakan-rakan blogger sudah tentu 2012 mempunyai kenangan yang tersendiri dan harapnya semua manis belaka. 
Dan seperti kata Spudin, 2012 ini adalah tahun kacak bagi beliau....hehehehehe.

Untuk aku tahun 2012 aku bersyukur kerana tiada apa-apa dugaan yang besar Allah berikan padaku. Syukur alhamdulilah....

Segala kurniaNya adalah kehendakNya dan kita sebagai hambanya sentiasa berdoa yang terbaik untuk diri kita dan keluarga kita.

Azam 2012 yang gagal ialah DIET.....hehehehhee. Aktiviti menguruskan gagal kerana hati tidak cukup kuat untuk menahan nafsu makan.....
Lagi nak diet lagi berat badan bertambah dengan sihat walafiatnya.....hemmmmmmm.

Sekali lagi aku mengucapkan Selamat Tahun Baru 2013 pada semua rakan-rakan blogger yang aku sayangi.. Semoga 2013 ini rakan-rakan blogger akan mencapai lebih kejayaan dan kekayaan...hehehehhehe.
Mungkin 2013 adalah tahun rezeki untuk rakan-rakan blogger.

Dan jangan ikuti stail barat menyambut tahun baru dengan enjoy di parti-parti liar yang akhirnya akan merosakkan diri kita.

Dan Hanif Idrus Blog meminta maaf jika tersalah kata atau laku yang menyinggung perasaan rakan-rakan blogger selama ini saya berkarya. Dan maaf pada bulan Disember ini kekerapan blogwalking amatlah kurang disebabkan cuti yang terlalu banyak dan kerja yang bertimbun.
2013 ini saya akan menjadi blogwalking tegar...hahhahahaha





 

Share:

14 comments