Header Ads

Ugut sebar gambar bogel di Facebook

2012 Tahunku Yang Kacak
Salam Satu Blogger. Ini lagi satu peringatan kepada kekasih awal dan akhir yang sanggup gambar berbogel demi kekasihnya...hehehehhee.
Bila putus, amik kau ....gambar kau kekasih kau nak sebar kat Facebook.

Seorang guru kini dalam ketakutan selepas dipaksa membayar RM50,000 oleh bekas teman lelakinya bagi mengelakkan gambar bogel dan video seks miliknya tersebar di laman sosial Facebook.
Wanita yang hanya mahu dikenali sebagai Tan, 30, berkata, dia telah berpisah dengan lelaki berkenaan yang dikenali sebagai Lai, 34, pada 3 Disember lalu.

Katanya, dia tidak menyangka lelaki itu sanggup bertindak demikian disebabkan perasaan tidak puas hati dengan keputusannya yang mahu berpisah.

“Saya mengenalinya menerusi seorang rakan, bagaimanapun saya tidak sangka dia telah berkahwin, malah mempunyai seorang anak perempuan berusia lima tahun tidak lama selepas kami bersama,” katanya pada sidang akhbar di Pejabat Biro Pengaduan dan Perkhidmatan Awam MCA di sini semalam.

Mengulas lanjut, kata Tan, lelaki yang bekerja sebagai jurujual itu sebelum ini beberapa kali mengugut mahu membunuh diri setiap kali dia meminta untuk berpisah menyebabkan dia membatalkan niatnya itu dalam tempoh tiga tahun bercinta

9 comments

fatin amalina husna said...

itular, sebelum baik xnak pikir..huhu..

Cik Syida said...

fewh..macam-macam :)

Mrs Velentine said...

bahaya ni

ayut said...

tu la...pengajaran bt semua..dh putus mcm2x blh jd..huhuhu

Aiisyah Roseskalerful said...

hmm.. salah satu sebab kenapa ALLAH haramkan bercinta sebeluum nikah..

wantie said...

amboi.. ada udang sebalik mee la tu. asal nak pisah je nak bunuh diri. pengecut tul.

tu la, jadi perempuan kena pandai jaga adat dan tatasulsila. cam ni la kekdahnya kalau tak kawin nak bersekedudukan. nampaknya ramai orang dorang ni yang rela bersekedudukan.

bila jadi cam ni. cam no?

itu Akhil said...

ni la bahaya teknologi.

boni kacak said...

haish... semoga perkara ni menjadi iktibar dan pengajaran buat kita semua...

Remy hazza said...

lain kali kena berhati2...ambil tauladan...time suka lupa diri...bila dah benci...mcm nielah jadinya...