Duchess of Cambridge, Kate Middleton Tertekan

hanifidrus
Kadangkala perempuan ini pelik juga, Kalau kita buat dekk ajer kata tak sayang dia..ehhehehe.
Bila kita lebih-lebih jaga dia, katanya dia tertekan atau stresss...
Perempuan ohhh Perempuan..hehehheheheh.

Duchess of Cambridge, Kate Middleton semakin tertekan kerana suaminya, Putera William terlalu bimbang akan kesihatannya.

Kerisauan suaminya itu disebabkan Middleton pernah dimasukkan ke hospital kerana alahan teruk dan tiada selera makan. Namun kini, Middleton dikatakan tidak lagi muntah malah semakin kuat dan ceria semula sehingga mampu untuk bercuti bersama William di sebuah pulau.

 “Kate gembira dapat berehat sebelum kelahiran anak pertama mereka, tetapi William sangat paranoid kerana khuatir Kate dijangkiti penyakit melalui makanan yang dimakannya.

 “Jadi, William telah membawa pengawal keselamatan tambahan untuk mengawasi dan menyelia kakitangan dapur supaya buah, sayur, ikan, ayam dan sebagainya dibersihkan dengan betul,” kata sumber.

16 comments

nak dapatkan pewaris raja.... memang betul2 jaga....tapiterlebih jaga..stress pulak kate midleton tu....

takdir hidup mereka, sayang betul dia dengan Kate tu..sobaguslah semuanya makanan tak diragui...

lebih2 pulak risunya si putera raja tu ye. hehehe, sampai tertekan sudah si jelita.

Abg hanif, baby tag abg hanif utk satu segmen ni : http://babyaimacomel.blogspot.com/2013/02/misi-bloglist-by-cik-zara.html

tu la lain org lain caranya... ada yg romantik ada jugak yg tak romantik... buat derk je...

hehehehe..terlebih perhatian pun stres,kurang perhatian tentu lebih lagi stresnya..:)

Bila dah terlalu sayang gitulah jadinya .. hehe

Salam,
Sampai begitu sekali ye.
Nak kata bertuah ke atau malang menjadi kate ni...

kita pun sama jugak, kalau orang asyik ambik berat sangat, rimas jugak...

pengawasan yg lebih tu tandanya kita disayangi..:-)

dah terlebih concern naik rimas la hanif oi.. rasa terkongkong.

sib baik masa preggy dulu my hubby tak gitu.

Bangga tak jadi bini Raja.

haip..klu tak bukan perempuan tau :p ni nama ye syg terlebih..hahahha..bgus2x.. :P

biarkan dia salah/.//care pun salah...

Tutorial Cara Hilangkan Navbar Di Blog Anda - ez Tutorials Blog
http://blog3dalam1.blogspot.com/2013/02/tutorial-cara-hilangkan-navbar-di-blog.html

perghhhh... bestnya jadi bini putera raja..