Header Ads

"Hantu Makan" Ditempat Kerja

hanifidrus
Hantu makan ditangkap
Sekarang ini tempat aku memang sibuk bercerita tentang hantu ditempat kerja,
Bukan hantu betul pun tapi sajer-saje masukkan hantu...hehehehehe

Macam gambar kat atas tu aku, dipanggil hantu makan.
Sebenarnya itu bilik engineering tapi selalunya jadi tempat lepak budak-budak ini makan dan tidur.

Tapi dah makan bukan tahu nak kemaskan. Sepahkan ajer..
Bila tanya semua tak nak mengaku...hehehehehe
Biasalah tu, standard jawapan tempat kerja " Tak Tahu" sambil buat muka tak bersalah..
Kalau macam tu hantu-hantu tu yang makan...hahahahahaha.

Siapa makan cili dia terasa pedas...
Ada masa budak-budak ini buat hantu-hantu ini yek....
Mungkin tension kot asik nak mengemas kerja sepah orang lain ajer...
Itu pun aku dapat cilok dari technician aku ini...

13 comments

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. hahah gempak bubuh gambar dalam tu heee biasalah siapa dah berak tercicir nak ngaku dia punya ye dok? Eh?

Segmen Mega 3000 Follower said...

1st !!!!

hahahahaha ketara sngat edit....

- Admins Blog 3 Dalam 1
http://blog3dalam1.blogspot.com/2013/02/blog-artikel-berunsur-negatif-akan.html

Norizan J said...

haha tobat tak mo dah makan kat situ.. ngeh ngeh

Selipar Putih said...

terkejut berok BK nengok gambar 2

Isabel Diaz said...

Pasang CCTV gerenti dye pwg mengaku lepas tu..

Bin Muhammad said...

Salam HI,
Idea baguih ni...
Nak buatlah kat tempat keje. Harap2 ade le kesedaran sivik skit nanti.

HooToh TuDia said...

Aiseh..
Mcner kawan bro hanif boleh tido dlm bilik yg banyak tool mcmtu yer.
Respect kat teknik tidur diaorg

LaLa mhdnor said...

scary tgk gambar tu

Nadia Johari said...

hhaa..kes mls nk p keluar..mkn dlm tu jele..

wantie said...

lenkali ko jadi pocong tunggu kat situ. mau cirit budak budak tu lari lintang pukang. hahahaha

Remy hazza said...

kalau nak try jumpa hantu yg tak mkn....dtg tempat remy...boleh tahan kisahnya.....suka mengusik....

Sukma Haron said...

tempat tersorokkan...memang macam tu ler...

hainom OKje said...

Ha..ha... jawapan tu standard anak wa yg kecik tu...umur 10 tahun... agak2 malas nak cakap jawapan dia tulah.... 'Tak Tauuuu'... mmg sakit hati!hehe