"Hantu Makan" Ditempat Kerja

hanifidrus
Hantu makan ditangkap
Sekarang ini tempat aku memang sibuk bercerita tentang hantu ditempat kerja,
Bukan hantu betul pun tapi sajer-saje masukkan hantu...hehehehehe

Macam gambar kat atas tu aku, dipanggil hantu makan.
Sebenarnya itu bilik engineering tapi selalunya jadi tempat lepak budak-budak ini makan dan tidur.

Tapi dah makan bukan tahu nak kemaskan. Sepahkan ajer..
Bila tanya semua tak nak mengaku...hehehehehe
Biasalah tu, standard jawapan tempat kerja " Tak Tahu" sambil buat muka tak bersalah..
Kalau macam tu hantu-hantu tu yang makan...hahahahahaha.

Siapa makan cili dia terasa pedas...
Ada masa budak-budak ini buat hantu-hantu ini yek....
Mungkin tension kot asik nak mengemas kerja sepah orang lain ajer...
Itu pun aku dapat cilok dari technician aku ini...

13 comments

Assalamualaikum. hahah gempak bubuh gambar dalam tu heee biasalah siapa dah berak tercicir nak ngaku dia punya ye dok? Eh?

1st !!!!

hahahahaha ketara sngat edit....

- Admins Blog 3 Dalam 1
http://blog3dalam1.blogspot.com/2013/02/blog-artikel-berunsur-negatif-akan.html

haha tobat tak mo dah makan kat situ.. ngeh ngeh

Pasang CCTV gerenti dye pwg mengaku lepas tu..

Salam HI,
Idea baguih ni...
Nak buatlah kat tempat keje. Harap2 ade le kesedaran sivik skit nanti.

Aiseh..
Mcner kawan bro hanif boleh tido dlm bilik yg banyak tool mcmtu yer.
Respect kat teknik tidur diaorg

hhaa..kes mls nk p keluar..mkn dlm tu jele..

lenkali ko jadi pocong tunggu kat situ. mau cirit budak budak tu lari lintang pukang. hahahaha

kalau nak try jumpa hantu yg tak mkn....dtg tempat remy...boleh tahan kisahnya.....suka mengusik....

tempat tersorokkan...memang macam tu ler...

Ha..ha... jawapan tu standard anak wa yg kecik tu...umur 10 tahun... agak2 malas nak cakap jawapan dia tulah.... 'Tak Tauuuu'... mmg sakit hati!hehe