"Hantu Makan" Ditempat Kerja

hanifidrus
Hantu makan ditangkap
Sekarang ini tempat aku memang sibuk bercerita tentang hantu ditempat kerja,
Bukan hantu betul pun tapi sajer-saje masukkan hantu...hehehehehe

Macam gambar kat atas tu aku, dipanggil hantu makan.
Sebenarnya itu bilik engineering tapi selalunya jadi tempat lepak budak-budak ini makan dan tidur.

Tapi dah makan bukan tahu nak kemaskan. Sepahkan ajer..
Bila tanya semua tak nak mengaku...hehehehehe
Biasalah tu, standard jawapan tempat kerja " Tak Tahu" sambil buat muka tak bersalah..
Kalau macam tu hantu-hantu tu yang makan...hahahahahaha.

Siapa makan cili dia terasa pedas...
Ada masa budak-budak ini buat hantu-hantu ini yek....
Mungkin tension kot asik nak mengemas kerja sepah orang lain ajer...
Itu pun aku dapat cilok dari technician aku ini...

Tags:

Share:

13 comments