Perang Bendera PRU13 - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Perang Bendera PRU13

hanifidrus
BN cuba nak buat tinggi!!
Akhirnya selesai juga aku blogwalking setelah 3 hari bercuti.....huhuhuhuhu.
Kali ini aku bercuti dengan memalaskan badan.. rumah orang tua aku dan ibu mertuaku.

Di kampung ibu mertuaku sekarang ni tengah hangat perang bendera.
Bendera lak bukan kecik-kecik tapi besar gabak punya...

hanifidrus
Tapi PAS lagi tinggi ..hehehehe

Setakat ini paling besar dan paling tinggi ialah bendera PAS ler. UMNO bendera tak cukup tinggi...kikikiki.

Kalau di kampung, UMNO dan PAS ajer ler musuh politik utama.
Sekarang ni tanda-tanda PRU13 semakin terasa bahangnya kan.

Masa aku ambil gambar pun, aku senyap-senyap ambil.
Takut gak kalau orang kampung kejar aku ambil gambar bendera ini...ehheheheheh
Yalah..mesti dia orang pikir aku ini pengintip parti politik..pehhhhh!!!

Walau apapun kita berbeza pandangan politik, tapi janganlah kita bermasam muka antara satu sama lain yek...

Kalau mana-mana rakan blogger yang dah cukup umur...hihihihihi.
Jangan lupa mengundi, ini hak anda.
Bukan selalu kita dapat mengundi ini....

15 comments:

wantie said...

Mak ai tingginya bendera. Melepasi pok kelapa tu....

Sifu wan said...

Perang bendera bermaksud perang psikologi. Yang malangnya dalam kebahangan PRU 13, adalah tukang pasang bendera. Jadi tohmahan pihak lawan, walaupun mereka sekadar cari rezeki lebih.

Remy hazza said...

mak ai...
besar dan tinggi...... memang berkobar2..... jom kita mengundi nanti.....

Nadia Johari said...

nad dh cukup umur..dh leh mngundi..hahaa..

Budak Kampung said...

xsabau rasanyer nak mengundi..

baby comel said...

Tak sabar nk pangkah ni abg hanif =)
sini, errmmm macam2 hal nya.

Nor Salmi said...

Betul tu Hanafi. Jangan lupa jalankan tanggungjawab sebagai warganegara..

Raudzah Zahari said...

Meriah..excited nak tunggu announcement PRU ni..

Etuza Ezawarna said...

memang nampak dah sekarang bendera berkeliaran tegak berdiri..siapa agaknya yg akan terus tegak teraju kerajaan.Kita tunggu

normi nieza said...

haha..xde kerja..:)

myfreeminded said...

Pening kepala gak nak mengundi ni.. both lawan memang H****h.

Azlan Strider said...

citer pasal bendera nie kan kekadang aku pelik..apa motif letak bendera tinggi2 nie??aku lebioh suka bendera kat bawah sebab senang nak tengok selain kurangnya risiko kecederaan kalau terjatuh masa pasang bendera..hehehe

Regards,
-Strider-

fyna said...

jangan lupa mengundi lak nanti..hehehehe...

Bin Muhammad said...

Betul la...masa balik kampung, keadaan dah macam pilihanraya! Di mana2 jer kelihatan bendera parti. Byk pulak tu... Bila agaknye PRU ye?

p/s: Penting ke pasang bendera byk2 ni? Bukankah ianya membazir.

aifa81 said...

Kat kg saya mmg gempak, ada kereta kebal, air force pun ade... mmg terbaik lah. lagi meriah waktu malam, siap dgn lampu dan spotlight.