hanifidrus
Hari ini aku kerja!!! Malasnya terasa sampai ke tulang sum-sum..hehehehehe
Nak balik awal takut lak nak minta sebab hari Rabu lepas balik awal sebab demam.
Tadi pun baru gaduh ngan bosss.....kikikiki ( Gaduh-gaduh sayang)
Tapi jiwa tak der kat sini..pehhhhh!!!

Lagi pun besok aku ada Seminar Fesbuk Power!!!
Seminar Fesbuk Power ini adalah anjuran Dr. Azizan, takkan kau orang tak kenal.
Mamat yang selalu kata gunakan kuasa minda sambil kedua-dua jari telunjuk menekan kepalanya ...haheheheheh

Sebenarnya aku tak minat join motivasi-motivasi ini tetapi kakak aku beri-ria nak pergi seminar ini.
Kakak aku semalam sanggup naik bas pindah-pindah dari Perak ke Melaka semata-mata nak pergi seminar ini.
Dahysat tak..

Sampai kat Melaka dalam pukul 9.00pm, aku angkut kakak aku dari Melaka Sentral.
Kakak aku ini adalah seorang ahli perniagaan dalam bidang kek-kek ini.
Macam-macam kek dia buat.
Lokasi di Taiping, Perak..

Kalau sesiapa kat Perak nak ada majlis perkahwinan, pertunangan, harijadi atau apa-apa ler nak buat kek.
Boleh roger kat aku, nanti aku kasi nombor  telepon kakak aku.
Kalau melalui aku sudah pasti ada diskaun istimewa...hahahhahaha.

Seminar Fesbuk Power 2013 ini berkenaan bagaimana hendak promosikan perniagaan anda melalui Fesbuk secara efektif.
Nanti penceramah tu akan ajar teknik-teknik tersebut ler...

Aku terpaksa ikut sebab aku jadi tukang daftar untuk kakak aku.
Dan mengukuhkan lagi aku terpaksa ikut ialah melalui terma dan syarat pihak penganjur.
Jika mana-mana peserta yang membawa 2 orang lagi ke ceramah ini, secara automatik bayaran masuk adalah PERCUMA!!!

Mahu tak mahu aku letak nama aku dan bini aku ler. Tapi bini aku tak mahu pergi. Esok terpaksa bawa mak aku ler..hahahahaha. Kasihan mak aku..hihihihi.
Tapi tak per, aku lak boleh ler ambil gambar-gambar menarik!!
Untuk artikel hari Ahad punya..kikikikiki.

Lagi pun mana tahu melalui seminar ini, aku boleh mendapat ilmu bagaimana promosi blog aku menggunakan fesbuk. Nanti boleh aku kongsi dengan rakan-rakan blogger.

Dan harapan aku, melalui seminar ini perniagaan kakak aku bertambah maju. Kalau kakak aku senang, aku pun senang gak...hehehehehe. Yalah!! adik beradik kan...
Saling bantu membantu...

Untuk pengetahuan peserta Hanif Idrus Segmen Giveaway..hadiah saya dah hantar semalam.
Thanks.