Header Ads

David Beckham Jatuh Tergolek

David Beckham
Beginilah nasib kalau jadi bintang bolasepak, kau jatuh tergolek pun jadi berita dunia..heheheheh

Bekas kapten pasukan bola sepak England, David Beckham mengalami situasi memalukan apabila dia tergelincir dan terjatuh selepas melakukan satu aksi tendangan bola, lapor akhbar dalam talian MailOnline kelmarin.

David Beckham Bintang berusia 37 tahun itu jatuh di hadapan sekumpulan pemain bola sepak muda China semasa dia mengadakan lawatan di Kelab Bola Sepak Zall di wilayah Hubei kelmarin. Beckham muncul di padang dengan mengenakan sut mewah berwarna kelabu dan memakai kasut kulit ketika mengambil tendangan.
Pemain kelab Perancis, Paris Saint-Germain itu dilaporkan menunjukkan cara mengambil sepakan percuma yang sempurna. Bagaimanapun, dia gagal untuk mengimbangi diri lalu jatuh terlentang. Dia berada selama lima hari di negara tembok besar itu kerana memegang peranan sebagai duta sukan bola sepak China .
David Beckham
Dia orang nak ketawakan David Beckham tak boleh, terpaksa tahan mimik muka tu..
Dalam hati sure mengutuk David Beckham tu..hahahahhaahh.
Tapi kasihan lak aku tengok, tak der orang yang tolong...huhuhuhuhu.
 

13 comments

wantie said...

tu la bila dah glamour semua benda yg berlaku akan di hebohkan.

harga yg perlu di bayar sebab dah jadi glamour

Azlan Strider said...

hahaha...mungkin kasut dia licin kot..tapi takpe laa..tergolek pun dia dah kaya raya plus ade bini yg lawa..hahahaha

Regards,
-Strider-

ayut said...

dh tau nk sepak bola pkai ye kasut pejabat..mmg la tgolek... =.="

Rapunzeel Cikilolo said...

haha!

memang lawak...

selipar putih said...

Haha..lawak gile gambar last tu..semua pakat tengok je...

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

mesti masa jatuh tu dia cover bt2 breakdance hoho

baby comel said...

comelnya dia tergolek.. kahkahkah,

Donny Ien said...

Kasut tu xde duri, mungkin dia terlebih suda hehe

Monyet Rimau said...

tua dah.... xleh wat pa2 lagi

- Admins blog 3 dalam 1
http://blog3dalam1.blogspot.com/

- Facebook fan page
https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

- Ping blog artikel @ Facebook
https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

Yumida Huda said...

haha..sian
agak2 terkoyak x seluar dia
tp kan..klo tgk org yg tergelincir..cam kelakar kan..xleh lari dri rs nk gelak

kucing mmg ske berkentut..busuk pulak tu..kentut diorg x berbunyik mcm manusia..bunyi angin je..haha

Mieza Jhaa K said...

Haha..memalukan la jgk

Mia Kassim said...

Haha..sian....org semua pun x tahu nak buat apa..ketawa pun x boleh...nak tolong lagilah x boleh takut david becham malu...

hainom OKje said...

Dah pakai sit masuk padang...sapa suruh hehe...