Gempak: KFC Beri Ayam Percuma

KFC
Janganlah marah aku ....
Ini lawak hari Isnin ajer...lawak malam-malam..hehehehhehe
Monday blues lawak...

Tadi aku tengok What Apps member aku kasi ....
Lawak betul aku tengok gambar ini...heheheheh

Jom tengok ayam KFC!!!!
Lepas tengok ayam ini ..dah cool!!!

22 comments

dengan bersemangatnya aku bukak entry ni..kahkahkah

ui sedap ne bt rendang.. abam hanip pe lg sembelih la..hohoh

Tuan, ayam lori terbalik ke atau ayam terkehel leher. Teringat lagu "Ayam" oleh Jalil .....hahahaha

ingatkan bebetul...huhuhh!!!!tokono den!!!

kuang hasam wakakakaka terkena aku

Beria aku nak tengok dimane lokasi KFC ni...Hampeh! Tertipu bro...(HI tgah gelak le ni...tau dah)

he..he..so cute and I am sure everyone dah tertipu...

Berapa harga set nih?
*sambil buat muka serius*

hikhik... x sabar nak dsembelih ka tu

Ingatkan betul tadi. baucer ke hapa ke. Nasib baik saya tak kempunan.

kah kah kah... ingatkan nak makan KFC free

salam..

eh tipu benaran..tp xpe..xtruja pon tgok tajuk sbb bukn peminat tegar kfc..huuu ;p

haha boleh pilih sendirik nak makan bahagian mana :P

P/s : bro trun la gath sekali :)

pergh..order satu bucket dapat seekor..hehehe

Regards,
-Strider-

Lucu pulak tengo ayam tu....mcm bersedia dijadikan ayam kepsi.....

he3...memang percuma sungguh...balik masak sendiri......

Haiiii....aoa nak buat...dah nasib seekor ayam...hehe

mmg ayam free...hahahaha :))

haha..okla tu,,,leh msk dn goreng sndri