Home » » Gempar: Syiling 50 sen Untuk Kiram

Gempar: Syiling 50 sen Untuk Kiram

Posted by Hanif Bin Idrus Blog on Sunday, March 17, 2013

kiram
kiram Gempar, seluruh Filipina hari ni gempar apabila seorang budak menunjukan wang syiling 50sen yang baru milik Malaysia yang diberikan kepadanya.

Dihadapan rumah Kiram oleh seorang lelaki yang menaiki sebuah kereta berwarna hitam dan mengambil gambar rumah Kiram dari jarak dekat.

Baru Kiram tahu kehebatan komando Malaysia. Ini bermaksud anytime kalau komando Malaysia nak bunuh dia boleh..hehehhehe

Malaysia pernah buat perkara sedemikian dahulu masa tampal setem Malaysia  kompleks pertahanan udara Singapura di Bukit Batuk.

Thanks for reading & sharing Hanif Bin Idrus Blog

Previous
« Prev Post

16 comments:

Unknown said...

pehh , hebat komando malaysia , aritu mad pernah baca info tentang komando malaysia .. dasat .. hebat..

TiranaAduka said...

salam bro anep
Sak tenan ney akeh seng rak reti kehebtan kmdr kita. Seng orak metu nang koran pun ono..orak keno di tulis kabeh..mengko pihak musuh reti.

Agak2 bro anep paham tak? Try bro talk with me..hehehe jgn marah..ar!

Unknown said...

PERRGGHH HEBAT. baru tahu langit itu tinggi ke rendah!

Cik Yaya said...

ow..ngaper bg 50 sen?xphm.. =_=

Unknown said...

mesti Kiram tak senang duduk tuh...hehe

Cinta Misteri said...

komander Malaysia bertaraf dunia. ingat sng2 ker nk tumpaskn mereka.

Unknown said...

agak2 nya 50 cent tu utk umpan bdk tu kot spy xbocor rahsia..

Unknown said...

Hamik kau.. baru diaorang tau! Nasib baik Malaysia lebih utamakan hubungan sesama asian. Kalau kail panjang sejengkal, lautan dalam jangan diduga...

Nadia Johari said...

kalau betul komando yang bagi siap2 la penggans sulu

Anonymous said...

hohohoo....hebat2. mmg power ler komando malaysia ne. yg si kiram ne pun satu, takkan sorng security pun xda di rumah dia ne smpi komando malaysia tu sng2 ambik gmbr secara dekat...

wantie said...

komando malaysia memang terbaik. jelak betul ngan dia ni. dah tua tak sedar diri.

kerana dia gila kuasa habis rakyat jadi mangsa.

Mia Kassim said...

Jgn pandang rendah Malaysia wahai en. Kiram....

ayut said...

bru tahu pasal yg 50 sen ni..tgk kat fb ada yang bunyi2x pasal ni...

Unknown said...

terbaiklah komando malaysia.......

OKje said...

Mmg respectlah.... Dan bangga jd rakyat msia.....

OKje said...

Respectlah cam ni

Popular Posts

IKLAN

Recent Post

Recent Posts Widget

IKLAN

BABAB

Followers