Header Ads

Kerana Sulu Pelajar Terpaksa Tukar Nama



sulu

Tiap-tiap hari asyik buat entri sahaja. Tetiba hari ini jammed lak..hahahahhaha.
Terima e-mail dari wife tentang kes Sulu ini.

Sejak kes Sulu  berlaku, pelbagai isu yang timbul  samada secara serius atau lawak...hehehehe
Aku hari ini nak buat lawak tentang Sulu  ini...

Ini hanya jokes sahaja ajer yek...
Tidak ada kena mengena dengan sesiapa yek....

17 comments

Papa Mifz said...

tak pasal2 budak tuh jadi mangsa...haha

Haryati Faizal said...

a'ah terbaca jugak kat fb, sian ye...hihi

Teacher Basariah said...

kesian dia..huhu

wantie said...

kesian..kesian. hahahaha...sambil makan sambil baca entry ni. berterabur makanan. adei...

bahasa melayu budak ni pun hancuss.. main campor campor ngan englis. sib baik tak campor ngan bahasa filipina. kalau idak memang sah sah le. Su Lu

Isabel Diaz said...

Salahkan apak dye.. Hahaha..

Mia Kassim said...

Cian budak tu....x pasal2 dia yg jd mangsa....

Bin Muhammad said...

Macam2...boleh terima ke alasan sebegini, tapi kesian juga. Kalau kena pada diri sendiri barulah tau bagaimana rasanye...

Sifu wan said...

Kelakar habis tuan.

MarnieyZ said...

hahahaha, kesian nya. Nasib ada nama glemer boleh guna jgk.

Nora Karim said...

terbaca di FB.. kelakar pulak!

Monyet Rimau said...

kesian..dasar anjing sulu menyusahkan orang

- Admins blog 3 dalam 1
http://blog3dalam1.blogspot.com/

- Facebook fan page
https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

- Ping blog artikel @ Facebook
https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

inche hlovate said...

hihi ade juga baca ni kat fb

Yan Ty said...

read this on FB. Macam2 la hai... lawak tapi agak kecian la pula kalau kena pulau sebab namanya Su Lu. hahaaa

BUNDA a.k.a KN said...

sian budak tu ..tak pasal2...cik gu dan pengetua patut pertimbangkan ...ha ha ha ! (lawak lah sangat)

Remy hazza said...

remy ada terbaca haritu......
kasihan kat dia..... mangsa keadaan.....

Sukma Haron said...

nie mangsa keadaan....kesian!!!

hainom OKje said...

Teruknya penangan Sulu ni...,