Kerana Sulu Pelajar Terpaksa Tukar Nama



sulu

Tiap-tiap hari asyik buat entri sahaja. Tetiba hari ini jammed lak..hahahahhaha.
Terima e-mail dari wife tentang kes Sulu ini.

Sejak kes Sulu  berlaku, pelbagai isu yang timbul  samada secara serius atau lawak...hehehehe
Aku hari ini nak buat lawak tentang Sulu  ini...

Ini hanya jokes sahaja ajer yek...
Tidak ada kena mengena dengan sesiapa yek....

17 comments

tak pasal2 budak tuh jadi mangsa...haha

a'ah terbaca jugak kat fb, sian ye...hihi

kesian..kesian. hahahaha...sambil makan sambil baca entry ni. berterabur makanan. adei...

bahasa melayu budak ni pun hancuss.. main campor campor ngan englis. sib baik tak campor ngan bahasa filipina. kalau idak memang sah sah le. Su Lu

Cian budak tu....x pasal2 dia yg jd mangsa....

Macam2...boleh terima ke alasan sebegini, tapi kesian juga. Kalau kena pada diri sendiri barulah tau bagaimana rasanye...

hahahaha, kesian nya. Nasib ada nama glemer boleh guna jgk.

terbaca di FB.. kelakar pulak!

kesian..dasar anjing sulu menyusahkan orang

- Admins blog 3 dalam 1
http://blog3dalam1.blogspot.com/

- Facebook fan page
https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

- Ping blog artikel @ Facebook
https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

read this on FB. Macam2 la hai... lawak tapi agak kecian la pula kalau kena pulau sebab namanya Su Lu. hahaaa

sian budak tu ..tak pasal2...cik gu dan pengetua patut pertimbangkan ...ha ha ha ! (lawak lah sangat)

remy ada terbaca haritu......
kasihan kat dia..... mangsa keadaan.....