Belut Dalam Perut

belut
Tindakan bodoh ..hahahahaha. Ini namanya gial seks yang tak bertempat...he,,,.. Manusia zaman sekrang ini  lagi maju lagi pelik .

Seorang penagih porno yang menyumbatkan seekor belut ke dalam duburnya terpaksa menjalani pembedahan sepanjang malam selepas binatang itu tersekat.

Lelaki dari selatan China itu melakukan perbuatan ganjil itu untuk meniru babak dalam satu filem porno. Bagaimanapun, lelaki yang belum berkahwin itu terpaksa bergegas ke hospital di wilayah Guangdong dan memberitahu petugas perubatan:

belut
“Tolong saya, tolong saya. Belut itu bergerak di dalam tubuh saya.” Pakar bedah akhirnya berjaya mengeluarkan belut lumpur Asia sepanjang satu setengah meter dan berat lebih setengah kilo pada awal pagi semalam selepas menjalankan pembedahan.

“Belut itu hanya cuba mencari jalan keluar. Ia masih hidup ketika kami keluarkannya tetapi mati tidak lama selepas itu. “Lelaki itu bertindak bodoh dan dia bernasib baik kerana tindakannya itu boleh menyebabkan dia cedera parah.

Belut mempunyai gigi kecil tetapi tajam,” kata anggota pasukan perubatan itu. “Kami tahu apa yang berlaku dan lelaki berusia 39 tahun itu akan disoalsiasat berkait dengan kes kekejaman terhadap haiwan,” kata jurucakap polis

17 comments

errrkkk, geli ngeri ngilu semua ada....

lol. Kenapa lah smpai begitu sekali. -,-

assalamualaikum ... hahahaaa ... sendiri cari pasal . itulah orang kafir . dah tak tau apa nak buat . so , nafsu mendahului akal lah .

aiyo yo yo...itu macam pun boleh ka...haha

geli lah pula..kenapalah buat benda mcm tu

Assalamualaikum abg hanif. masyallah. teruknya laki ni. takda kerja pergi cari kerja. nasib baik belut tu tak gigit segala usus dia kan..

argghhh!!!
scary betul!

eh, ingt yg awak prnah masuk segmen bloglist lelaki ini? sy dah update bloglist trsebut. jom terjah!

haiyooo..buat lagi bnda pelik..kan dh nyusahkan org..huhu

macam takde benda lain nak jolok...mengong betul......

Apa punya jenis manusia.......bengong