Header Ads

Belut Dalam Perut

belut
Tindakan bodoh ..hahahahaha. Ini namanya gial seks yang tak bertempat...he,,,.. Manusia zaman sekrang ini  lagi maju lagi pelik .

Seorang penagih porno yang menyumbatkan seekor belut ke dalam duburnya terpaksa menjalani pembedahan sepanjang malam selepas binatang itu tersekat.

Lelaki dari selatan China itu melakukan perbuatan ganjil itu untuk meniru babak dalam satu filem porno. Bagaimanapun, lelaki yang belum berkahwin itu terpaksa bergegas ke hospital di wilayah Guangdong dan memberitahu petugas perubatan:

belut
“Tolong saya, tolong saya. Belut itu bergerak di dalam tubuh saya.” Pakar bedah akhirnya berjaya mengeluarkan belut lumpur Asia sepanjang satu setengah meter dan berat lebih setengah kilo pada awal pagi semalam selepas menjalankan pembedahan.

“Belut itu hanya cuba mencari jalan keluar. Ia masih hidup ketika kami keluarkannya tetapi mati tidak lama selepas itu. “Lelaki itu bertindak bodoh dan dia bernasib baik kerana tindakannya itu boleh menyebabkan dia cedera parah.

Belut mempunyai gigi kecil tetapi tajam,” kata anggota pasukan perubatan itu. “Kami tahu apa yang berlaku dan lelaki berusia 39 tahun itu akan disoalsiasat berkait dengan kes kekejaman terhadap haiwan,” kata jurucakap polis

17 comments

baby comel said...

errrkkk, geli ngeri ngilu semua ada....

MarnieyZ said...

lol. Kenapa lah smpai begitu sekali. -,-

my notes said...

assalamualaikum ... hahahaaa ... sendiri cari pasal . itulah orang kafir . dah tak tau apa nak buat . so , nafsu mendahului akal lah .

Papa Mifz said...

aiyo yo yo...itu macam pun boleh ka...haha

MaMa Rey said...

geli lah pula..kenapalah buat benda mcm tu

mrszahrin ekin said...

Wakakakaka.....lawak..

Mieza Jhaa K said...

Kesian kt belut tu.. ee geliii

Sheila Salim said...

Assalamualaikum abg hanif. masyallah. teruknya laki ni. takda kerja pergi cari kerja. nasib baik belut tu tak gigit segala usus dia kan..

Lelaki Ini said...

argghhh!!!
scary betul!

eh, ingt yg awak prnah masuk segmen bloglist lelaki ini? sy dah update bloglist trsebut. jom terjah!

PuanZaniff said...

haiyooo..buat lagi bnda pelik..kan dh nyusahkan org..huhu

Teacher Basariah said...

yuks..

wantie said...

bodo mengong...

Isabel Diaz said...

Ee, gelinya..

Haryati Faizal said...

geli sgt2...

Remy hazza said...

macam takde benda lain nak jolok...mengong betul......

Mia Kassim said...

Apa punya jenis manusia.......bengong

hainom OKje said...

Manusia cam ni pun ada...hehe