Kereta Syiling Berharga RM2.5juta

kereta syiling
Orang arab ini  aku hairan sangat-sangat. Bila Allah dah kasikan rezeki melimpah ruah, ada sahaja aktiviti ajaib yang mereka nak buat dengan perabihkan duit.

Kan lagi baik aktiviti sebegini sedekah pada rakan merek ayang susah seperti di Iraq atau Palestine.

Anda mestilah orang kaya jika mahu memandu kereta ini. Pemiliknya, Ali Hassan Gharib, 29, melekatkan syiling 57,412 dirham (RM47,650) pada keretanya yang berharga RM210,000.

Tindakannya itu menyebabkan kenderaan itu kini berharga lebih RM2.5 juta. Walaupun selepas dilekat dengan setengah tan syiling, Range Rover ini masih boleh meluncur selaju 120 kilometer sejam. Ali berkata: “Saya mahu mendapatkan syiling dari setiap negara dan lekatkanya pada kereta ini.”
kereta syiling
 

12 comments

ni lah ragam pelik orang kaya. banyak duit, dibuat benda2 yang tak berfaedah macam ni..

manusia ni bila kaya dah tak tau mcm mana nak gunakan kekayaan tu kot.
adei...

bak mai la sikit duit tu.

abis laa lepas nie perompak mesti aim kereta nie...macm manadia nak parking ek..dia tak takut ke orang kopek duit tu???

Regards,
-Strider-

orang kaya,.tak tau nk buat apa dengan duit banyak la tu,hehe

pergghhh, suka sangat buang duit. Ish ish ish,.

gigih dia menampal...... kalau dah tabiat melampau......