Header Ads

Libresse Salute Her IMV CPUV Nuffnang

Libresse Salute Her IMV
Salam satu Blogger. Hari ini dapat satu lagi CPUV dari Nuffnang iaitu Libresse Salute Her IMV .
Memang pelik juga kan..hehhehehehe.

Blogger lelaki kacak boleh dapat iklan Libresse ..hahahahaha. Walau apapun orang dah kasi, kita ambil sahaja....
Lagi pun ini membuktikan satu perkara iaitu blogger wanita adalah blogger paling aktif di Malaysia. Blogger paling ramai di Malaysia ialah blogger wanita.
Libresse Salute Her IMV

Libresse® strongly believes in celebrating ONE thing –the joy of being a woman. We’re committed to helping women today feel secure and confident in whatever they do. And that’s our everyday mission.

Terima kasih kepada Libresse yang sudi mengambil Hanif bin Idrus Blog sebagai pengiklan untuk produk anda. Dan terima kasih pada Nuffnang yang memilih blog aku sebagai wacana pengiklanan untuk Libresse.

Libresse Salute Her IMV

15 comments

itu Akhil said...

wahh masyukk la bro!

Mar Haini Abdul Rahim said...

besnyee dpt cpuv !! hehe libresse pun boleyyy hihi :D

HooToh TuDia said...

Gratz bro hanif

Zira Aziz said...

Tahniah sbb bertuah..hehe..nuffnang mmg x suka sy agknya hahhahaha

cik amal said...

wahh! ni amal nk checkk nuffnang ni..

Mieza Jhaa K said...

Orang laki pn bleh pakai apa..hahaaha

Carlos Santiago said...

apa dpt dgn CPUV tu?

wantie said...

sesungguhnya hamba memang jeles dengan tuan hamba. waaaaaaaaaaaaaa

Hanif Idrus said...

Orang lelaki pakai kalau kencing malam..hahahahahha..

Monyet Rimau said...

wah lama x jenguk blog ni hehe

- Admins blog 3 dalam 1
http://blog3dalam1.blogspot.com/

- Facebook fan page
https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

- Ping blog artikel @ Facebook
https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

Hairul Azni said...

Murah rezeki tu..

Mrs Velentine said...

alhamdulillah rezeki

Haryati Faizal said...

wah hanif dpt dah cpuv... tahniah ye! semakin maju ke depan...

baby comel said...

alhamdulillah, masih rezeki tu =)

MyFreeMinded said...

saya tak da pun ni seme.. seme 0.. hehe