Libresse Salute Her IMV CPUV Nuffnang

Libresse Salute Her IMV
Salam satu Blogger. Hari ini dapat satu lagi CPUV dari Nuffnang iaitu Libresse Salute Her IMV .
Memang pelik juga kan..hehhehehehe.

Blogger lelaki kacak boleh dapat iklan Libresse ..hahahahaha. Walau apapun orang dah kasi, kita ambil sahaja....
Lagi pun ini membuktikan satu perkara iaitu blogger wanita adalah blogger paling aktif di Malaysia. Blogger paling ramai di Malaysia ialah blogger wanita.
Libresse Salute Her IMV

Libresse® strongly believes in celebrating ONE thing –the joy of being a woman. We’re committed to helping women today feel secure and confident in whatever they do. And that’s our everyday mission.

Terima kasih kepada Libresse yang sudi mengambil Hanif bin Idrus Blog sebagai pengiklan untuk produk anda. Dan terima kasih pada Nuffnang yang memilih blog aku sebagai wacana pengiklanan untuk Libresse.

Libresse Salute Her IMV

15 comments

besnyee dpt cpuv !! hehe libresse pun boleyyy hihi :D

Tahniah sbb bertuah..hehe..nuffnang mmg x suka sy agknya hahhahaha

wahh! ni amal nk checkk nuffnang ni..

Orang laki pn bleh pakai apa..hahaaha

sesungguhnya hamba memang jeles dengan tuan hamba. waaaaaaaaaaaaaa

Orang lelaki pakai kalau kencing malam..hahahahahha..

wah lama x jenguk blog ni hehe

- Admins blog 3 dalam 1
http://blog3dalam1.blogspot.com/

- Facebook fan page
https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

- Ping blog artikel @ Facebook
https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

wah hanif dpt dah cpuv... tahniah ye! semakin maju ke depan...

alhamdulillah, masih rezeki tu =)

saya tak da pun ni seme.. seme 0.. hehe