Header Ads

Makhluk Asing Atau Manusia

Makhluk Asing Atau Manusia
Pengarah biologi di Stanford Universiti, California, Garry Nolan, melakukan ujian DNA bagi mengenal pasti rangka dipercayai makhluk asing bersaiz 15 sentimeter dijumpai di Chile.
Makhluk Asing Atau Manusia

 Menurutnya, ujian awal mengesahkan, rangka berusia kira-kira enam ke lapan tahun itu bukan dari spesies monyet kerana ia mempunyai gigi dan sembilan tulang rusuk. Rangka tersebut dijumpai Oscar Munoz pada 2003 di La Noria, sebuah bandar hantu di Gurun Atacama, dipetik daripada MailOnline

17 comments

itu Akhil said...

Wooo apa tuu??mcm jenglok

Sang Kerapu said...

Hanya Allah sahaja yang tahu...

marniey zul said...

wallahu'alam.

Normi Nieza said...

hurmm...

TiranaAduka said...

salam anep
Nice info

Remy hazza said...

kechik jer......
mcm2 benda pelik sekarang nie......

Kathy Rbain said...

ganjil nyer.....

Munir Arbain said...

makhluk asing gaknyer ni...

husna zahidi said...

hurmm..kpala mcm alien..

my notes said...

ASSALAMUALAIKUM ... cam spesis ET jer . tapi mmg bkn manusia lah

Mieza Jhaa K said...

Yelah kan.. hanya Allah saja yg tahu..

Mar Haini Abdul Rahim said...

bandar hantu ?? ek cm seraam je huhu

MawardiYunus said...

Ada la tu kisah disebaliknya kan.. Hanya Allah yang tahu

Cikda said...

kot hasil ujian kot.. akekek (too much movie..)

wantie said...

owh.. sungguh asing sekali bentuknya. maka saja la nak cakap makhluk asing. kalau manusia tak kan la sekecik tu siap ada gigi bagai. hehehehe...

ha.. memang asing.... dan asing betul dari daya imaginasi ni.

baby comel said...

Eeii semacam je

Cik Fie said...

wallahu'alam. :)