Home » » Makhluk Asing Atau Manusia

Makhluk Asing Atau Manusia

Posted by Hanif Bin Idrus Blog on Sunday, April 28, 2013

Makhluk Asing Atau Manusia
Pengarah biologi di Stanford Universiti, California, Garry Nolan, melakukan ujian DNA bagi mengenal pasti rangka dipercayai makhluk asing bersaiz 15 sentimeter dijumpai di Chile.
Makhluk Asing Atau Manusia

 Menurutnya, ujian awal mengesahkan, rangka berusia kira-kira enam ke lapan tahun itu bukan dari spesies monyet kerana ia mempunyai gigi dan sembilan tulang rusuk. Rangka tersebut dijumpai Oscar Munoz pada 2003 di La Noria, sebuah bandar hantu di Gurun Atacama, dipetik daripada MailOnline

Thanks for reading & sharing Hanif Bin Idrus Blog

Previous
« Prev Post

17 comments:

Unknown said...

Wooo apa tuu??mcm jenglok

Kerapu said...

Hanya Allah sahaja yang tahu...

Unknown said...

wallahu'alam.

Cik Nor said...

hurmm...

TiranaAduka said...

salam anep
Nice info

Unknown said...

kechik jer......
mcm2 benda pelik sekarang nie......

Anonymous said...

ganjil nyer.....

Unknown said...

makhluk asing gaknyer ni...

Unknown said...

hurmm..kpala mcm alien..

my notes said...

ASSALAMUALAIKUM ... cam spesis ET jer . tapi mmg bkn manusia lah

Unknown said...

Yelah kan.. hanya Allah saja yg tahu..

Unknown said...

bandar hantu ?? ek cm seraam je huhu

Mawardi yunus said...

Ada la tu kisah disebaliknya kan.. Hanya Allah yang tahu

Cikda said...

kot hasil ujian kot.. akekek (too much movie..)

wantie said...

owh.. sungguh asing sekali bentuknya. maka saja la nak cakap makhluk asing. kalau manusia tak kan la sekecik tu siap ada gigi bagai. hehehehe...

ha.. memang asing.... dan asing betul dari daya imaginasi ni.

Aimacomel said...

Eeii semacam je

Cik Fie said...

wallahu'alam. :)

Popular Posts

IKLAN

Recent Post

Recent Posts Widget

IKLAN

BABAB

Followers