Hobi Memancing Menyeronokkan

Hobi Memancing
Salam Satu Blogger. Aku tarik balik kata-kata aku dahulu bahawa Hobi Memancing Membosankan.
Rupanya ia  menyeronokkan bila mendapat ikan, feeling tarik ikan memang best.

Semalam kami gerak dalam pukul 6.30pm dan balik pukul 7.00am. Kalau di ikutkan hati mahu balik lewat sikit tapi2 members aku lak kena mabuk laut. Sepanjang malam muntah-muntah ..hehehehe.

Malam tadi ombak agak teruk jugak ler. Lain macam goyang tongkang tu sampai 2 kawan aku tumpas. Lalu kami memancing dekat-dekat ajer.

Aku syukur alhamdulilah kerana tak mabuk laut sebab aku duduk kat belakang bot. Lagi pun cikgu memancing aku temankan aku dan mengajar aku, so tak kena mabuk laut.
Lagipun pagi-pagi tadi aku dah telan 2 pil angin dan petang masa nak tolak aku telan lagi 2 biji.

Tangkapan tak berapa banyak ler tapi aku dapat menimba ilmu bagaimana nak pasang umpan sotong. Dan paling penting aku dapat tangkap 5 ekor ikan!!! Memang puas hati aku..hehehehehe.

Lihat gambar masa nak balik. Aku tak ambil banyak gambar sebab aku ambil banyak video...hehehehe
Maaf..muka tak hemsem...muka orang laut..hahahhahaha


Hobi Memancing

Hobi Memancing

Hobi Memancing

Hobi Memancing

Hobi Memancing

Hobi Memancing

Hobi Memancing

Share:

17 comments