Header Ads

Kesalahan Tatabahasa ---18sx





Salam Satu Blogger, dalam berblogging salah satu keutamaan adalah pastikan grammar kau betul..
Kalau dah publish ...lain pula jadinya...seperti di atas..hahahahhaha
Ini bukan entri 18SX...... cuma ayat kat atas in patutnya SUAM tapi jadi SUAMI.....hahahahaha
Cintai dan jagailah Bahasa Kita...kikikkiki.

13 comments

marniey zul said...

serius lawak. haha

husna zahidi said...

muahaha..klau budak2 baca tuh mesti puas dya soal kat mak pak, ada ke air suami..=P

itu Akhil said...

blog ok lagi sbb bleh edit..
tp klau dah surat khabar. dah cetak beribu2 copy xterdelete la nmpknya..kihkih

Mieza Jhaa K said...

Patut la saya rasa pelik bila membacanya...hahahaha

zulhilmi tempoyak said...

lol... mcm mn la rs air tu kn.. ;p

Blog 3 Dalam 1 said...

kesian artis tu...haha... tu ler tak check spelling dulu

Blog3Dalam1
http://blog3dalam1.blogspot.com/

Hootoh Tudia said...

Adeh.. ada juga typo mcm ni yer. Sabau je la, nasib baik txk disamannya

Qashmere said...

A ah ada baca jugak..haha Nayaa!

Kathy Rbain said...

adoi..kelakar giler..hehehehe..

baby comel said...

hahahaha.. suami punya psl jd cantik eh :) lawak lawak

Haryati Faizal said...

alamak!.... camne bley jadi camtu??? hihi

MyFreeMinded said...

hahahahaha.......

hainom OKje said...

Perasan aje hang Nep!hehe...lain dah jadinya tu