Kewajaran Mengguna Mak Andam Lembut Lelaki?

Mak Andam Lembut

Salam Satu blogger. Sebenarnya aku dah lama nak cerita pasal Mak Andam Lembut. Bila dah start cuti sekolah ini baru aku teringat kembali...hehehehe
First at all, jangan marah pada aku jika penulisan kali ini agak tegas.

Dalam tahun aku rasa sudah 3 kali aku melihat ramai pengantin perempuan menggunakan Mak Andam Lembut. Dan rata-rata mengatakan Mak Andam Lembut ini nilai kerjanya adalah lebih baik dari  wanita sebenarnya. Dan aku akui kebanyakkan designer terkenal di Malaysia ialah lelaki.

Mak Andam Lembut ini dari sebenarnya lelaki!!! Aku pun hairan kenapa ibu bapa pengantin perempuan boleh membenarkan si tukang andam lelaki lembut menyentuh dan melihat dengan rakusnya tubuh anak perempuan mereka.

Mak Andam Lembut
Dah namanya Mak Andam, sudah tentu wajah anak perempuan mereka akan dibelek oleh lelaki ini. Ada ketikanya, wife saya pernah melihat, mak andam lembut ni sibuk betulkan baju si pengantin perempuan ini.

Mungkin kita terlepas pandang perkara macam ini kerana perwatakan lembut mereka seakan-akan wanita, telah memberikan kita kepercayaan kepada mereka menguruskan anak perempuan kita. Masalah mereka untuk menyerupai wanita itu perkara kedua tetapi dari segi kekuatan fizikal dan batin mereka adalah seorang lelaki!!

Memang cukup berbahaya melepaskan anak perempuan anda berduaan bersama Mak Andam Lembut ini. Nafsu ini bukan dikira datang kau lembut ker tak?

Buatnya masa dia solek anak perempuan anda yang gebu dan manis tu, nafsunya bergelora dan hanya anak kau berdua sama Mak Andam Lembut kat bilik tu.  Mak bapa pula sibuk kat luar uruskan majlis perkahwinan. Habislah!!!

Lagi satu bukan mahram kita, tak sempat suami dia nak pegang bakal isterinya. Si Mak Andam Lembut ini dah tengok dan  pegang satu badan bini hang...hehehehehehhe.

Mak Andam Lembut
Punyalah suasah payah ibu bapa pengantin perempuan nak kawal anak perempuan mereka tapi bila nak kahwin. Diserahkan pada Mak Andam Lembut ini lihat dahulu!!

Paling penting kita bersubahat dalam mewujudkan Lelaki Lembut di Malaysia ini. Kita seolah-olah menyokong lelaki lembut yang berwatakan wanita tidak salah!!

Dan bidang kerja  Mak Andam ini adalah hak eksklusif wanita, biarkan golongan wanita yang menguruskan bidang kerjaya ini. Bukannya hak seorang lelaki!!!

Saya minta maaf kepada semua pihak. Ini adalah tugas saya dalam menegur tersalah pandang dalam masyarakat kita ini. Walau hebat macam mana sekali pun Mak Andam Lembut ini, ianya tetap salah apabila konsepnya lelaki dan wanita bukan mahram bersama!! Apatah lagi menyentuhnya..

Sila perbetulkan kalau saya salah dalam hal ini. Tapi jangan marah-marah kat aku....huhuhuhu.

Share:

15 comments