Kilauan Emas 3- Minggu Ke 3

Kilauan Emas 3
Alamak!!! Lambat aku updated rancangan yang tengah meletup kat Astro ini..hehehhehe.
Sebenarnya aku malas nak mengulas tapi sekarang aku dah syok lak tengok rancangan realiti ini.

Kilauan Emas 3
Kilauan Emas 3 adalah sebuah rancangan hiburan dimana peserta yang berumur 40 tahun sahaja layak untuk menyertai rancangan ini. Mereka haruslah mempunyai keupayaan untuk menyanyi!!!

Aku tak layak sebab aku masih lagi berumur lewat 30an..hahahahhahaa.

Apa yang dapat aku katakan tentang Kilaun Emas 3 dengan motto Otai Masih Berbisa sebuah rancangan yang menarik.

Sehingga kini 3 peserta telah tersingkir dari Kilauan Emas 3 ini iaitu Seri, Edy dan Malia dan tinggal 7 peserta sahaja.

Bercerita tentang rancangan ini, apa yang aku baca ialah ramai mempertikaikan umur dah tua tapi masih nak menyanyi. Itu semua pendapat masing-masing yang aku tak mahu mempertikaikan sebab jika nak di bahaskan panjang nanti...hehehehe

Kilauan Emas 3
Peserta kesukaan aku setakat ini ialah Silah..ehemmm orang Melaka. Pembuka tirai dia nyanyi Hotel California buat aku nangis..bestnya!! Sebelah ni.

Tempoh hari dia nyanyi lagu Blues..huh!! terangkat aku!! Otai ini memang layak nyanyi di Hard Rock Cafe.

Peserta kedua ialah nenek Ros sebab umur dah 61 tahun tapi aku suka selambanya. Kalau berjoget memang dahsyat tapi dari segi suara tak berapa baik ler..
Datuk Ramli MS memang benggang dengan dia sebab mulut dia lagi laser dari Datuk Ramli MS.

Aku cadang kau orang tengok rancangan realiti ini...
Jangan fikir tentang suara tapi mereka semua boleh hilangkan stress anda semua. Dan yang penting melihat walau dah tua tapi semangat mereka aku tabik!!!

Minggu depan lagi best, kena nyanyi lagu Dangdut!!!!!

Berikut adalah kedudukan selepas undian ditutup:
1. Mior - 14%
2. Alina - 13%
3. Silah - 13%
4. Idris - 12%
5. Din - 11%
6. Rina - 10%
7. Ros - 9%
8. Malia - 9% --- telah tersingkir
9. Edy - 9% ----- telah tersingkir

Kak Ros kena hati-hati kak oiiii!! Lain kali nyanyi dengan betul. Gaya dah ada dan kurangkan mengutuk Datuk Ramli MS tu..hehehhe

Kini 7 peserta meneruskan cabaran mereka dalam Kilauan Emas 3. Untuk minggu seterusnya, mereka akan membuat persembahan dengan genre muzik DANGDUT! Bagaimanakah persembahan mereka nanti?
Saksikan Kilauan Emas 3, Rabu, 9.30 malam di Astro Prima

Share:

17 comments