Header Ads

Kilauan Emas 3 - Minggu Ke 4

Kilauan Emas 3 - Otai Masih Berbisa Kilauan Emas 3 - Otai Masih Berbisa meneruskan pertarungan mereka dengan 7 peserta yang masih kekal dari 10 peserta yang bertanding.
Pertandingan kali ini temanya ialah DANGDUT atau koleksi lagu 60an

Acara pembukaan di nyanyikan oleh Mas Idayu yang juga sebagai juri jemputan pada kali ini yang sesuai dengan tema Dangdut pada Kilauan Emas 3 Minggu Keempat.
Kilauan Emas 3 - Otai Masih Berbisa

Kilauan Emas 3 Minggu Keempat peserta yang mempunyai markah terendah ialah Silah dan Din.
Kali ini yang tersingkir adalah Din.

Satu keputusan yang agak mengejutkan kerana persembahan yang memang jelas agak teruk pada malam itu ialah Silah. Beliau tidak mampu membawa lagu Jamal iaitu  Gadis Melayu dengan baik. Hinggakan Datuk Ramli MS telah menegurnya persembahan beliau kali ini agak hambar berbanding persembahan yang lalu.


Manakala untuk Din pula tiada komen yang negatif pihak juri berikan.
Namun selain dari undi pihak juri, kita harus mengambil kira undi SMS penonton. Mungkinkah Silah terselamat kerana undi dari penonton?
Inilah adat pertandingan, ada yang kalah ada yang menang!!

Lain-lain yang menarik dalam pertandingan ini ialah Mior telah rebonding rambut yang yang berkerinting tu...hehehhehee. Baru nampak macam artis....kikikiki.

Manakala nenek Ros pula pakaian pada malam tu dahsyat betui danseperti biasa bergaduh dengan Datuk Ramli MS. Bini aku terkekeh -kekeh ketawa melihat perangai selamba nenek Ros.

Kejutan juga telah diberikan kepada Nenek Ros, kemunculan ibunya sempena  Hari Ibu.

Dan satu lagi, lupa nak beritahu entri Kilauan Emas aku telah mula mendapat pageview yang baik semenjak semalam melalui keyword ini.

Kilauan Emas 3 - Otai Masih Berbisa


Kilauan Emas 3 - Otai Masih Berbisa


Kilauan Emas 3 - Otai Masih Berbisa


Kilauan Emas 3 - Otai Masih Berbisa



 

19 comments

Carlos Santiago said...

bila tua, jgn ke masjid. asah lagi suara. nanti masuk kilau emas. #LOL

Kathy Rbain said...

tak pernah lagi tengok rancangan ni bro..ketinggalan zaman betul kathy ni..huhuhu..

Bin Muhammad said...

Kembar Din tu lagi dasat le..

Normi Nieza said...

a.hanif bla nak join?...haha

itu Akhil said...

otai2 pn masih ligat atas stage lgi heheh!!

Lelaki Ini said...

haha. tak pernah tgk lagi.. hehehe

wantie said...

pwer tul suara Alina hassan tu. cayalah. I suka lagu tu.sweet chalit mai. ( versi amirul)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

saya pun tak sempat tengok lagi.

Noor Atikah Ramli said...

nnt check kt sini :)

http://www.nooratikahramli.com/2013/05/top-commentors-free-gift.html

Sukma Haron said...

suka dengan MIOR, otai masih berbisa...

my notes said...

x larat nak tgk lah . dah berusia kan ! ... emmm

husna zahidi said...

hebat betul diorang nih..=D

klau mama husna mintak nk masuk ni, konfem bantah 100%..errr..

Fairul Azmi said...

Moga masa kita dah tua2 nanti Allah swt tempatkan kita dalam majlis ilmu. Bukan majlis astruk ni. Kilauan karat.

Isabel Diaz said...

x penah tengok g..

Remy hazza said...

memang yg kali nie remy tak pernah tgk lagi......

BUNDA a.k.a KN said...

macane la kalu bunda yang masuk kialauan mas ni..

M'Rie R'Nie said...

amboi bukan main berkilau-kilauan entry dia kan.

hainom OKje said...

Jarang layan Kilauan emas ...agaknya belum sampai seh!hehe

Raudzah Zahari said...

Kita punya favorite dah masuk final..he.he..layan aje..