Wanita Anak Patung - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Wanita Anak Patung

Wanita  Anak Patung
Seorang wanita Jepun menjalani transformasi fizikal yang mengejutkan selepas menjalani 30 pembedahan kosmetik dengan kos 10 juta yen (RM306,368).

Wanita itu yang juga seorang model dikenali sebagai Vanilla Chamu berkata, dia berhasrat untuk menjalani pembedahan hingga mencapai matlamat yang diidamkan - seperti anak patung Perancis.

Foto Vanilla sebelum prosedur pertamanya mendedahkan wajah biasa remaja Jepun itu hampir tidak dapat dikenali berbanding penampilan ala wanita Barat yang dimilikinya sekarang.

Sesetengah pembedahan plastik, termasuk pembedahan kelopak mata dan hidung semakin popular di kalangan wanita Asia yang ingin kelihatan seperti wanita Barat. Vanilla tidak disangkal lagi telah menjalani rawatan itu, tetapi senarai panjang prosedur dijalani turut termasuk penyedutan lemak, implan bulu mata, pembentukan lekuk di dagu dan implan payudara, lapor BuzzFeed.
Wanita  Anak Patung
Bagaimanapun, penampilannya itu tidak mencukupi buat Vanilla dalam usahanya untuk menjadi anak patung Perancis hidup yang sempurna. Malah, baru-baru ini dia menjalani implan pembesaran payudara dan prosedur seterusnya yang lebih ekstrim ialah dia bercadang untuk menjalani pembedahan menambah ketinggian.

Vanilla menjalani pembedahan plastik yang pertama ketika berusia 19 tahun dan merahsiakan usia sebenarnya. Dia sudah menjadi sebagai selebriti di tanah airnya, membuat penampilan di televisyen tidak terkira banyaknya dan melancarkan karier sebagai bintang pop.

Penampilan luar biasanya tidak diragukan membuatkan dia menyerlah di khalayak ramai, tetapi dia tidak memberikan banyak pandangan luar biasa mengenai bagaimana sepatutnya penampilan anak patung Perancis.
Wanita  Anak Patung

Anak patung Perancis juga dikenali sebagai anak patung porselin, anak patung biska atau anak patung China dan bermakna sebuah boneka dengan sebahagian atau sepenuhnya porselin biska.

Secara tradisional karakternya mempunyai penyelesaian kulit kusam yang realistik dan di ambang populariti antara 1860 dan 1900. Anak patung seperti itu kini adalah barangan koleksi antik dan bernilai beribu-ribu dolar. Dengan bibir yang muncung dan payudara palsu, Vanilla jelas tidak menyerupai permainan klasik kanak-kanak, tetapi tidak dinafikan dia adalah rekaan tersendiri dirinya

12 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

sanggup mereka habiskan duit untuk jadi macam ni.

Mar Haini Abdul Rahim said...

adoiii la diorng niii.. hemmm kesian kann ~

michelle De hunny said...

obses sangat kot..
terfikir juga nanti ada effect x kat tubuh badan dia ni,semua dia nak ubah.

*tetiba rasa geli. erkk T__T

Yumida Huda said...

bende pertama yg terlintas di pikiran..hadoi...sakitnye..
tp mmg cantik ar..

pernah tgk kat ch 553 pasal surgery utk tambahkan ketinggian...huhuhu...sakit wooo..
bayangkn tulang betis kat area buku lali tu digergaji..pastu sambung dgn bende lain...

Isabel Diaz said...

Membazirnya..

Kathy Rbain said...

mak oi..bersyukurlah apa yang ada..

wantie said...

Ubah 100% tu. Sanggup noh...

wantie said...

Kaya la pakar bedah tu yer. Tahan lama ke tu.

Miss A said...

ya ALLAH, scaryy gilaa takut T.T

Khairul Zamri said...

xde keje

Remy hazza said...

kalau dah tabsub..... mcm2 depa buat.....

Nurhusnina ahmad jamaluddin said...

masyaAllah...alhamdulillah kita ni kira beruntung di lahirkan sebagai Umat Islam Sekurang-kurangnye ada sifat muhasabah diri..Nauzubillah..
bersyukur dengan nikmat Tuhan