Pantai Bogel Di China - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Pantai Bogel Di China

Pantai Bogel Di China
Manusia akhir zaman!!! Membuang duit berbiliion hanya untuk melaksanakan aktiviti yag tak bermoral...hehehehehe.

Yang peliknya di lakukan di China, sebuah negara Asia yang mempunyai budaya yang tinggi tapi sekarang akal pemikiran mereka menjadi terlalu rendah.

Pihak pentadbiran sebuah daerah di wilayah Hebei, utara China akan membuka sebuah pantai yang membenarkan pengunjungnya berbogel, lapor sebuah akhbar kelmarin.

Timbalan Ketua Daerah Luan, Tian Wenxue berkata, daerah itu akan melabur sebanyak AS$516 juta (RM1.6 bilion) untuk membangunkan pantai berkenaan. Lokasi pelancongan itu meliputi kawasan seluas 533 hektar bersebelahan dengan sungai Luan.

Sebanyak 100 juta yuan (RM52 juta) lagi akan dilabur untuk pembangunan kelengkapan multimedia. Katanya, lokasi tersebut akan dilengkapi padang golf dan ladang ternakan kuda.

Daerah Luan terletak di timur wilayah Hebei dan berada di bawah pentadbiran Bandar raya Tangshan.

11 comments:

Kathy Rbain said...

bodoh betul kerja dorang ni..
kathy datang undi hanif sekali.. :)

Joanna Yunus said...

awak tak digalakkan kesana..... nanti sure ada periuk belanga yang melayang

NJihe.am said...

Salam singgah. Orang macam ni biasanya masih terkapai-kapai mencari tujuan hidup. Mereka fikir hidup untuk berseronok saja. Biasanya kalau di blog-blog lain, dipaparkan semua gambar berkaitan, tanpa memikirkan aib orang lain. Letak satu gambar lepas tu buat entri pendek pun dah cukup.

Hanif Idrus said...

Hihihihihi

inche hlovate said...

biar betul...seramm betul la diaorg ni.. membazir2

wantie said...

wat pe nak susuah susah ke sana semata mata tuk bertelanjang.

telanjang je kat umah. biol!

Mieza Jhaa K said...

ai..tak takut tsunami kerr?

ayut said...

FYI bro..kat Msia pon ada kot..oppss...pulau yg privasi kat sebelah pulau pangkor..cedr try carik info.. ^^

baby comel said...

apa daaaaa... merepek je diorg ni kan

Remy hazza said...

bengong depa nie...besok lusa kena bala baru tahu.....

hainom OKje said...

Hish...tah pape je diaorang ni....