Header Ads

Doktor Dikerat Tekak Dan Kemaluan Akibat Didera

Preeti Balmiki

Minggu ini agak busy sebab nak dekat raya kan..heheheheh. Kena cat rumah mak aku dan minggu ini rumah aku lak. So aktitiviti berblogging agak slow termasuk buat entri. Semua simpanan entri aku dah habis,,,hahahahahha.

Mahu tak mahu terpaksa ciplak sikit beberaapa cerita sensai dunia. Boleh tak?
Hari ini ajer...

Seorang wanita mengaku membunuh seorang doktor Satish Chandra selepas menyerah diri di balai polis.

Mangsa ditemui mati dengan tekak dan kemaluannya dikerat di rumah tetamu kerajaan pada 21 Julai lalu di Govindnagar, Kanpur.

Keesokan harinya, petugas kurier muncul di balai polis Govindnagar dengan sebuah bungkusan. Polis terkejut mendapati kemaluan lelaki di dalam bungkusan berkenaan. Mereka kemudian mengaitkannya dengan kes pembunuhan Chandra.

Polis kemudian menahan Preeti Balmiki, 25, yang disyaki terbabit dalam pembunuhan itu. Selepas disoal siasat, Preeti mengaku melakukan jenayah itu dan mendakwa Chandra menderanya secara fizikal dan mental sejak 13 tahun lalu dan kini menjadikan adik perempuannya sebagai mangsa.

“Pada 2001, dia datang ke rumah saya untuk merawat adik saya.

“Disebabkan kami miskin, dia menunjukkan simpati dan mempelawa saya bekerja di kliniknya pada 2003. “Pernah dia menyuntik saya sebelum merogol saya. Saya menjadi ketagih dengan dadah dan dia mula mengeksploitasi saya secara seksual,” katanya.

Preeti berkata, dia pernah mengadu kepada isteri Chandra mengenai perkara itu, tetapi sebaliknya dia di usir dan dimaki hamun.

“Sebab itulah saya menghantar bungkusan berisi kemaluan suaminya kepada wanita itu,” katanya.

Bercakap mengenai pembunuhan itu Preeti berkata: “Dia menghubungi saya agar datang ke rumah tetamu itu pada 21 Julai lalu. Saya mencampur ubat bius dalam minuman keras yang diminumnya.

“Kemudian saya kerat tekak dan kemaluannya dengan pisau bedah,” katanya.
Sementara itu, Pegawai Kanan Polis Kanpur, Superintendan Kanan Yashasvi Yadav berkata, Preeti mungkin sakit jiwa. “Kami akan merayu mahkamah agar dia dirawat,” katanya.

8 comments

Teacher Basariah said...

tu balasan dunia..buat baik dibalas baik..buat jahat,jahat ler yang diterima..huhu

Normi Nieza said...

ngeri nya..huhu

Shaiful Zaidi said...

macam-macam..

Ibu Amirul said...

eeee.... macam2lah... tapi padan muka doktor tu, siapa pun akan gila bila diperlakukan macam tu

wantie said...

hmm.. patut la. sapa yang mula dulu kan...

3no gr33ny said...

menakutkan

Raudzah Z said...

Ngeri ..tak boleh bayang masa dia buat semua tu..mesti bawah sedar tu..

Nadia Johari said...

kan dh kene..rogol org lagi