Home » » Sebelum Dan Selepas Couple

Sebelum Dan Selepas Couple

Posted by Hanif Bin Idrus Blog on Wednesday, July 24, 2013

hanifidrus
SEBELUM COUPLE :
L: ye! abg dah lama tunggu saat ini!
P: abg nak tinggalkan sayang ke?
L: mestilah tak? tolong jangan fkir macam itu.
tak mngkin terjadi!!
P: abg cintakan sayangkan?
L: ye, setiap hari.
P: abang pernh tipu sayang tak?
L: Tak! Kenape sayang selalu tanye macam
itu?
P: abang akan selalu keluar dengan sayang
tak?
L: setiap kali ada peluang abang tak akan
lepaskan.
P: abang akan pukul sayang?
L: giler ke?abang bukan lelaki macam itu!
P: boleh ke sayang percayakan abang?
L: yaa!
P: sayang!
SELEPAS COUPLE:
baca dari bawah dan keatas pula.

Thanks for reading & sharing Hanif Bin Idrus Blog

Previous
« Prev Post

12 comments:

Cik Nor said...

haha..:)

Unknown said...

oh tuhan, begitulah yang selalunya terjadi.

Mastura Borhan said...

huhu~!

lawak facebook...

Cikrosecute said...

hihihi...dah kawin kurang sikit sweet2nya..

Unknown said...

ha iman penah try bc kat msg memeber.mcm tettttttttt

Unknown said...

hahahaha bijak-bijak.
yang ni lawak

P: abang akan selalu keluar dengan sayang
tak?
L: setiap kali ada peluang abang tak akan
lepaskan.
hahahaha

Anonymous said...

hehehehe.....

Mia Kassim said...

hehe...jangan ikut macam ni yek..

Sukma said...

haha...itulah realitinya........!

afzalsukasuki said...

ngeh2 pernah baca dulu :D

P/s : meh sini bro alamat utk kad raya :)

Maria Firdz said...

Jgn jadikan rumh tgga kita mcm dlm dialog ni...

ayut said...

peringatan :)

Popular Posts

IKLAN

Recent Post

Recent Posts Widget

IKLAN

BABAB

Followers