Header Ads

Sebelum Dan Selepas Couple

hanifidrus
SEBELUM COUPLE :
L: ye! abg dah lama tunggu saat ini!
P: abg nak tinggalkan sayang ke?
L: mestilah tak? tolong jangan fkir macam itu.
tak mngkin terjadi!!
P: abg cintakan sayangkan?
L: ye, setiap hari.
P: abang pernh tipu sayang tak?
L: Tak! Kenape sayang selalu tanye macam
itu?
P: abang akan selalu keluar dengan sayang
tak?
L: setiap kali ada peluang abang tak akan
lepaskan.
P: abang akan pukul sayang?
L: giler ke?abang bukan lelaki macam itu!
P: boleh ke sayang percayakan abang?
L: yaa!
P: sayang!
SELEPAS COUPLE:
baca dari bawah dan keatas pula.

12 comments

Normi Nieza said...

haha..:)

Ainul Hamid said...

oh tuhan, begitulah yang selalunya terjadi.

Rapunzeel Cikilolo said...

huhu~!

lawak facebook...

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi...dah kawin kurang sikit sweet2nya..

Budak Kampung said...

ha iman penah try bc kat msg memeber.mcm tettttttttt

michelle De hunny said...

hahahaha bijak-bijak.
yang ni lawak

P: abang akan selalu keluar dengan sayang
tak?
L: setiap kali ada peluang abang tak akan
lepaskan.
hahahaha

Kathy Rbain said...

hehehehe.....

Mia Kassim said...

hehe...jangan ikut macam ni yek..

Sukma Haron said...

haha...itulah realitinya........!

afzalsukasuki said...

ngeh2 pernah baca dulu :D

P/s : meh sini bro alamat utk kad raya :)

Maria Firdz said...

Jgn jadikan rumh tgga kita mcm dlm dialog ni...

ayut said...

peringatan :)