Sebelum Dan Selepas Couple

hanifidrus
SEBELUM COUPLE :
L: ye! abg dah lama tunggu saat ini!
P: abg nak tinggalkan sayang ke?
L: mestilah tak? tolong jangan fkir macam itu.
tak mngkin terjadi!!
P: abg cintakan sayangkan?
L: ye, setiap hari.
P: abang pernh tipu sayang tak?
L: Tak! Kenape sayang selalu tanye macam
itu?
P: abang akan selalu keluar dengan sayang
tak?
L: setiap kali ada peluang abang tak akan
lepaskan.
P: abang akan pukul sayang?
L: giler ke?abang bukan lelaki macam itu!
P: boleh ke sayang percayakan abang?
L: yaa!
P: sayang!
SELEPAS COUPLE:
baca dari bawah dan keatas pula.

12 comments

oh tuhan, begitulah yang selalunya terjadi.

hihihi...dah kawin kurang sikit sweet2nya..

ha iman penah try bc kat msg memeber.mcm tettttttttt

hahahaha bijak-bijak.
yang ni lawak

P: abang akan selalu keluar dengan sayang
tak?
L: setiap kali ada peluang abang tak akan
lepaskan.
hahahaha

hehe...jangan ikut macam ni yek..

haha...itulah realitinya........!

ngeh2 pernah baca dulu :D

P/s : meh sini bro alamat utk kad raya :)

Jgn jadikan rumh tgga kita mcm dlm dialog ni...