Aku Masih Bekerja Lagi...

puasa 2013
Aku ini macam budak-budak ajer. Hari ini sudah masuk 28 Ramadhan dan tinggal 1 hari lagi nak Hari Raya....Aku tak sabar-sabar nak raya  dan menambahkan parah hari ini  aku kerja!!

Ramai rakan-rakan dah bercuti , tinggallah aku terkulat-kulat bekerja hanya kerana aku berstatus anak negeri ini yang tak balik kampung jauh-jauh.

Rumah mak aku dan rumah mak mentua aku hanya dalam negeri Melaka. So alasan nak cuti memang amatlah tidak sesuai untuk dipertimbangkan oleh boss aku.

puasa 2013
Dah ler mood kerja memang hilang ke mana, datang pula boss Jepun aku  semalam bertanya pasal projek dia pula. Aku terpaksa mengiyakannya ajer dan terus buat kerja yang disuruh, tapi sampai sekarang memang tak siap-siap. Malas aku nak layan dia !!!!

Dah ler hari Sabtu dan Ahad aku berhempas pulas membuat aktiviti mengemas dan berperanan sebagai drebar membawa  Puan Besar pergi ke sana dan kemari..

Penat tak hilang lagiini, sampai pecah otot-otot betis aku ini. Sekarang ini pun jalan dah macam itik..huhuhuhuh.

Mesti ramai rakan-rakan blogger dah bercuti malah sekarang ini tengah membuka laptop lepak-lepak blogwalking ke blog rakan-rakan sambil menunggu waktu berbuka.

puasa 2013





Share:

12 comments