Libresse Empower Her Camp... CPUV Nuffnang - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Libresse Empower Her Camp... CPUV Nuffnang

Libresse Empower Her Camp...
Salam satu blogger. Nak dekat raya ini dapat lagi hadiah dari Nuffnang iaitu CPUV dari pengiklan Libresse Empower Her Camp...

Sebenarnya aku tengah cari maklumat tentang Libresse Empower Her Camp... tapi tak dapat pula...hehehehehe.
Walau bagaimanapun semua tahu kan apa itu Libresse.

Aku tak selayaknya untuk berbicara tentang ini , kerana ia hak milik kaum Hawa.
Tapi disebabkan Nuffnang nak kasi, aku kena terima cuma tak boleh nak ulas lebih-lebih lak..ahaks

90% pembaca blogger Hanif Idrus adalah wanita..hehehehehe
Dan aku rasa 90% blogger kat Malaysia ini pun wanita kan... Jarang aku jumpa blogger lelaki...



Libresse Empower Her Camp...
 

12 comments:

Normi Nieza said...

Tahniah a.hanif..:)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

saya juga wanita.

Sukma Haron said...

i like Libresse.....

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. hehe taniah abg hanif. rezeki tu >________<

Salam Yahya said...

tahniah rezki bro.....read my post about cpuv gak...

Raudzah Z said...

Wah rezeki raya ni ..nway kita nak ucapakan selamat hari raya, maaf zahir & batin ya...have good holiday...

baby comel said...

kita xpakai libresse... hehehe

teratai said...

Tahniah dpt BE :)

Zawiah said...

molek ler tu , jangan kata apa - apa ... heheheee

boni kacak said...

den blogger lelaki..hahaha

hainom OKje said...

Jangan kata hak kaum hawa je Nep ...ingat bini hang tu pun hawa jugak hehe

Nadia Johari said...

hehee..permpuan conquer