Monday Blues
Yeahhhh.... hari ini dah mula bekerja setelah menyambut Hari Raya sepanjang minggu. Sepanjang menyambut Hari Raya ini aku memang cukup sibuk hinggakan penat memang terasa hingga kini..huhuhhu.

Entah apa hal tahun ini, semua sedara mara datang ke rumah mak aku, sekali datang bukan satu kereta tapi 4 atau lima biji kereta..pehhhh...

Monday Blues
Lenguh-lenguh bini aku tolong mak aku goreng kueh tiau, bihun dan mee...hehehehe. Secara tak langsung bini aku dah pandai memasak cara pantas..hahahahahaha. Tak lama dah boleh buat catering memasak untuk 100 orang punya....

Terima kasih sayang, nanti abang belanja tengok wayang Adnan Sempit 3 yek.. Kasihan bini aku, nak tengok wayang pun tak sempat..ahaks..

Dan hari ini aku TERPAKSA  bekerja. Ikutkan hati dan perasaan memang malas nak pergi kerja!! Tapi disebabkan kat  kilang tu tak der orang, mahu tak mahu terpaksa juga aku datang.

Dahlah bahang Hari Raya masih membara, ditambah lagi hari ini hari Isnin, pehhhhh!! Dapat tak kau orang imagine bagaimana perasaan aku bekerja pada hari ini... Tolong bayangkan...hehehehhehe.

Monday Blues
Menambahkan perit lagi, kakak aku baru sampai dari Perak ke rumah mak aku, pada hari Sabtu malam. Jumpa pun hanya sekali jer..semalam ingat nak jumpa tapi kakak-kakak aku keluar dari tengah hari sampai malam tak balik-balik!!!

Tengok wayang dan window shoppping....
Inilah pompuan...adik dia tunggu kat rumah punyalah lama sampai matahari dah hilang....iskkkk..

Malam ini pula nak bawa kakak aku pergi beli tiket bas nak balik Rabu ini. Dan lepas tu pergi jalan raya rumah kakak aku satu lagi... Emmm..... aku masih beraya lagi walaupun dah mula bekerja..hehehehee.

Rakan-rakan semua bila mula bekerja...
Jangan malas-malas....jom kita bekerja keluarkan peluh sikit... buang semua lemak-lemak rendang , lemang, ketupat yang bertan-tan kat perut ini...hahahahaha