Header Ads

Syawal 2013

Syawal 2013
Salam Satu Blogger. Hari ini sudah syawal kedua kita beraya. Tahun ini agak penat juga. Rumah mak aku tahun ini ramai betul sedara yang datang menjenguk..

Syawal 2013
Tahun ini juga anak-anak aku kenal dengan sedara jauh samada sepupu atau dua pupu mereka Biasalah bila keluarga yang besar ini, adakala sepupu sendiri sendiri pun tak mesra.

Walau apa pun aku salahkan diri aku sebagai ibu bapa kitalah yang patut membawa anak-anak kita berjumpa dengan datuk sedara mereka dan kenalkan mak-mak sedara mereka agar bila besar nanti tak bercinta dengan sedara sendiri..hehehehehehe.

Bagaimana hari raya rakan-rakan blogger semua? Aku memang tahap penat giler ini. Biasanya raya kedua ini aku dah ajak anak-anak tengok wayang filem terbaru sebagai contoh Adnan Sempit 2...hehehehhee.
Syawal 2013

Syawal 2013

Syawal 2013



9 comments

Rapunzeel Cikilolo said...

selamat hari raya aidilfitri hanif...

maaf zahir dan batin...

Shaiful Zaidi said...

Kejap jer dah raya ke-3..hari ni nak ikut rombongan meminang pulak..

LiNda said...

Selamat hari raya bro hanif :)

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

Salam Aidil Fitri Hanif.maaf zahir batin.moga bahagia dan bergembira dihari raya =)

Mia Liana said...

selamat hari raya ya.... serba kelabu nampaknya...

Aiisyah Roseskalerful said...

Selamat hari raya... Yup, hari raya baru nak berkenalan.. Tapi, tiap2 tahun, ada je saudara baru yg kita kenal.. Hehe..

Tuan Juhaida said...

Salam kenal!selamat hari raya aidilfitri.
Jemput singgah blog saya juga ya

amir rofie said...

Selamat hari raya untuk hanif sekeluarga. Baru sempat singgah blog rakan2. Memang seronok bila dapat berkumpul beramai-ramai begini. Ambik peluang untuk bergambar sebagai kenang-kenangan.

ayut said...

akhirnya jmpe entry raya!slmt hari raya abg hanif sekeluarga....minta maaf ye slh silap.... :)