Header Ads

Buat Pembedahan Untuk Jadi Superman

Herbert Chavez
Seorang peminat tegar watak Superman di Filipina sanggup membelanjakan wang sebanyak £4,400 (RM22,337) untuk menyerupai wajah watak adi wira kegemarannya itu, lapor sebuah akhbar kelmarin.

Lelaki itu, Herbert Chavez, 35, sanggup melakukan pembedahan plastik bagi mengubah wajahnya.



Dia mengubah hidung, memutihkan kulit, menyedut lemak bibir, melakukan penjajaran rahang, mengimplan otot perut dan punggung bagi meniru kehidupan sebenar watak Clarke Kent.
Herbert Chavez
Herbert Chavez mula jatuh cinta dengan watak adi wira itu yang terkenal dengan kain mantel merah dan lambang logo S ketika berusia lima tahun selepas menonton watak tersebut di televisyen.

Dengan gaji sebanyak 90 Pesos (RM6.57) sejam, dia sanggup berbelanja besar untuk minatnya itu. Herbert Chavez berazam mahu mengajar kanak-kanak mengenai nilai-nilai moral yang baik, di samping menceriakan hari mereka.

Dia juga memiliki koleksi memorabilia Supermen terbesar di dunia berjumlah 5,000 unit termasuk patung sebesar sebatang pokok.



Herbert Chavez

Herbert Chavez
 

15 comments

Kisah Si Dairy said...

amboiii..sanggup dia ek...

Mia Kassim said...

Banyak duit orang ni yek.....hehe macam2

Teacher Basariah said...

memang gigih

wantie said...

gila kentang punya minat kat superman nih....

Bin Muhammad said...

Lawak lah...nasib baik superman kalau minat kat predator atau alien! Tak dapat bayangkan...hehe

Ibu Amirul said...

umangggg aiiii... sanggup tu....

QasehnyaRania said...

mmmm..macam2 ;)

Haryati Faizal said...

wah..jd hensem tu...

Kathy Rbain said...

hmm...speechless..

Sukma Haron said...

macam-macam.....

hainom OKje said...

Boleh putih pulak yeh .....

kacang buncis said...

hehe...mcm2 dunia nie

SentiasaPanas said...

Bahaya sifat taksub melampau..

hanz said...

macam2...kalau dah minat..mmg sanggup wat ape2

Letak Link anda disini : Exchange Link.

Obat Kuat Sex said...

wow