Header Ads

Selamat Harijadi Haziq Bin Hanif

Haziq  Bin Hanif
Selamat harijadi buat anak aku pada hari ini berumur 6 tahun. Sambutan tahun kali ini mak sedara dia semua nak sponsor pada hari Sabtu ini...ehhehehehe
Walau bagaimana pun pada hari ini, anak aku ada minta buat ole-ole harijadi untuk kawan-kawan tadikanya....hehehehhee.

Kecik-kecik dah pandai meminta macam-macam. Tahun lepas pun kami ada buat ole-ole untuk rakan tadikanya masa dia berumur 5 tahun. so kali ini dia minta ole-ole tahun ini sama macam tahun depan atau lagi best!!!! Huh!!!!! permintaan anak bongsu mak dia ini....

So hari sabtu tempoh hari, nenek, mak dia, Acik dia dan Mak Uda dia bertungkus lumus membungkus ole-ole harijadi anak aku ini.
Haziq  Bin Hanif
Aku lihat anak-anak aku ini memang cukup bertuah kerana mereka semua penuh dengan kasih sayang.

Dari mak sedara hingga nenek dan datuk semua sayang kat mereka. Terlebih sayang hingga pandai mengoreng kat aku..

Aku tak merasa suasana yang sedemikian dahulu. Biasalah zaman aku dulu,  kau semua faham kan stail mak bapa zaman dulu-dulu..hehehehe.

Dan sekali lagi nenek dan datuk dia menjadi mangsa keadaan kena menghantar ole-ole itu ke tadikanya yang berjumlah 40 bungkus....hehehehe
By the way, abah ucapkan selamat harijadi kat Haziq dan jadilah anak yang baik dan soleh.

Dengar cakap mak kau dan jangan selalu usik kakak kau sampai dia nangis selalu.
Dan jangan nakal-nakal yek....

Haziq  Bin Hanif
 
Haziq  Bin Hanif
 

12 comments

DIARI FARISHA said...

selamat hari lahir adik! :) jangan nakal2, semoga menjadi anak yang menyejukkan hati ibu bapa dan beriman

Kathy Rbain said...

happy birthday haziq..moga menjadi anak yang soleh...

Normi Nieza said...

hepi bestday...:)

blog a.hanif sudah berubah wajah..:)

inche hlovate said...

Happy birthday Haziq

Yumida Huda said...

hehe..comel je dia
jari tu tandanya kesan jd budak baik
hp besday haziq
moga membesar jd anak yg baik n berjaya
wah x lama lg uv abg hanif nak cecah 1 juta la...woooooo..beznye

Izzat Eshak said...

Anak bongsu rupanya
Selamat hari lahir!

Zawiah said...

ada style agen 007 ler ...

Joanna Yunus said...

Selamat Hari Lahir ye... confirm ke tarikh tu dia jadi... ke dia lahir... hehehehe

Kak Bunga said...

hepi besday haziq..!!

Isabel Diaz said...

Selamat hari jadi kat anak Abang Hanif.

Maria Firdz said...

Selamat hari lahir haziq... :-)

baby comel said...

slmt hari jadi adik haziq.. semoga besar nanti jadi anak yg baik dan sayang mak ayah ye