Penunjuk Perasaan Bogel Mahu Rekrut Wanita Britain - Hanif Bin Idrus Blog

Sebuah Blog Santai Tentang Kehidupan

Home Top Ad

Penunjuk Perasaan Bogel Mahu Rekrut Wanita Britain

Kumpulan penunjuk perasaan penuh kontroversi, Femen mahu merekrut wanita Britain untuk menyertai gerakan ekstrem mereka.
Femen terkenal kerana mengadakan tunjuk perasaan dengan mendedahkan payudara bagi membantah ketidakadilan gender di seluruh dunia.
Kumpulan tersebut dalam satu kenyataannya berkata, ia mahu Britain menjadi negara ke-11 yang mempunyai perwakilan Femen.
"Wanita Britain telah menyertai tentera bogel (Femen), mereka berkata, kami perlukan Femen di Britain," kata pengasas dan ketua kumpulan itu, Inna Shevchenko.
"Pelacuran, undang-undang imigresen dan fahaman ekstrem Islam tidak akan terlepas daripada Femen. Kami akan sentiasa mencari jalan untuk berada di tempat ia diperlukan," tambahnya.
Diasaskan di Ukraine pada tahun 2008, Femen berkembang menjadi sebuah pergerakan antarabangsa tidak lama kemudian.
Aktivis-aktivis kumpulan itu pernah menyerbu Pertunjukan Fesyen Paris.
Femen turut mengadakan demonstrasi separuh bogel di luar Stadium Olimpik di Kiev menjelang Euro 2012 untuk membantah percubaan membenarkan pelacuran semasa temasya bola sepak berkenaan di Ukraine dan Poland.
Bila bab bogel ajer dengan cepat mereka menjadi terkenal..hehehhehehehe. Padahal ia adalah satu langkah yang merendahkan maruah wanita. Apa jua logiknya, membogelkan diri untuk menerangkan pandangan anda bukannya satu tindakan yang normal....hehehehehe.

Untuk aku sebagai lelaki, lantaklah kau nak bogel ker apa. Apatah lagi bila lihat wanita secantik mereka ini berbogel...hehehehehe.

Aku nak tengok 10 tahun lagi bila umur Inna Shevchenko ini dan cecah 50an, mahukah dia berbogel...inilah apabila wanita kehilangan sifat malu mereka. Mengikut perasaan dan berbangga dengan kelakuan mereka.

5 comments:

HUD AIKARA said...

tak boleh cakap "lantaklah nak berbogel", sebab yg menengok tu pun berdosa juga. Salah satu perkara yg lelaki selalu lupa.Dosa melihat.Apa pu pada saya ini salah satu agenda dajjal untuk merosakkan umat manusia...kiamat semakin hampir...:(

Normi Nieza said...

kerja tak msk akal..huhu

Kathy Rbain said...

adoi...nak tyg body cantik ker?suka2 je bogel..

Sukma Haron said...

macam-macam....

Razif said...

Fikiran ditahap terbawah bila merasakan berbogel satu cara protes .. camne ke dinamakan educated.. protes tentang pelacuran tp membenarkan tubuh diri sendir dipertontonkn ramai... ish ish ish mana maruah